Sabre a obţinut un profit de opt ori mai mare în 2015, de 484 mil. €

Sabre Corporation a făcut un profit de 548,9 milioane de dolari (484,2 milioane de euro) în 2015, comparativ cu cele 71,9 milioane de dolari (63,3 milioane de euro) înregistrate în cursul anului precedent, de 7,9 ori mai mult, aşa cum a informat industria turismului furnizorul de tehnologie.

Profitul atribuit societăţii-mamă s-a ridicat la 545,4 milioane de dolari (480,8 milioane de euro), de aproape 8 ori mai mult decât cele 69,2 milioane înregistrate în 2014.

Veniturile grupului au crescut cu 12,5%, pâna la 2.960,8 milioane de dolari (2.612,2 milioane de euro), în timp ce profitul operaţional a crescut cu 9,1%, la 459,7 milioane de dolari (405,3 milioane de euro).

Pe de altă parte, grupul a înregistrat pierderi de 105,8 milioane (93,3 milioane de euro), reprezentând cu 65,2% mai mult decât în 2014.

Profitul brut din exploatare al companiei a fost de 941,5 milioane de dolari (830,1 milioane de euro), cu 12,1% mai mult decât în 2014.

Sabre a obţinut un profit de opt ori mai mare în 2015, de 484 mil. €

Sabre a obţinut un profit de opt ori mai mare în 2015, de 484 mil. €

Sabre a crescut cu 30% portofoliul său hotelier după ce a finalizat achiziţia Trust Group. Una dintre cele mai importante mişcări ale companiei în 2015 a fost achiziţionarea companiei Trust Group, o centrală de rezervări şi furnizor de tehnologie hotelieră pentru revenue management şi marketing, cu o prezenţă semnificativă în EMEA şi Asia Pacific.

În ultimul trimestru a anului (octombrie-decembrie), grupul a multiplicat de 2,7 ori profitul său net, la 129,4 milioane de dolari (114 milioane de euro).

Veniturile au crescut cu 17,4%, la 758,4 milioane de dolari (668,5 milioane de euro), în timp ce cheltuielile au scăzut la 45,5 milioane de dolari (40,1 milioane de euro), iar EBITDA s-a ridicat la 228,7 milioane de dolari (201,6 milioane de euro), în creştere cu 15,1%.

La 31 decembrie 2014, compania avea un sold de numerar de 321,1 milioane de dolari (282,9 milioane de euro), aproape de 2 ori mai mult decât la sfârşitul anului precedent.

Privind în perspectivă, compania se aşteaptă să crească între 14,5% şi 15,8% vânzările şi cu 30% volumul de pasageri şi se aşteaptă să înregistreze cu 15% mai multe rezervări faţă de anul 2015.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply