Royal Caribbean şi Ctrip crează SkySea Cruises pentru a opera în China

Royal Caribbean Cruises şi agenţia online chineză Ctrip.com International au convenit să înfiinţeze un parteneriat estrategic prin joint-venture-ul SkySea Cruises, care este controlată în proporţie de 35% de fiecare companie, destinată operării pe piaţa chineză a croazierelor.

Restul de 30% din SkySea Cruises va fi deţinută de fonduri de capital privat.

Noua linie de croazieră va începe să funcţioneze la mijlocul anului 2015 şi va opera cu o navă, Celebrity Century, totuşi ambele companii de croazieră intenţionează să adauge vapoare noi pe termen lung.

“Aşteptătm cu nerăbdare să lucrăm cu Ctrip, liderul pe piaţa chineză de turism, pentru a construi o linie de croazieră naţională a Chinei”, a afirmat preşedintele şi CEO-ul Royal Caribbean Cruises, Richard D. Fain.

Noua companie va începe să opereze cu Celebrity Century.

Noua companie va începe să opereze cu Celebrity Century.

Managerul a subliniat că punerea în funcţionare a companiei SkySea reprezintă o ţintă strategică în eforturile companiei de croazieră de a se extinde pe piaţa chineză.

“Parteneriatul nostru cu Royal Caribbean Cruises ne va permite să adaptăm cea mai bună ofertă de pe piaţă industriei de croazieră călătorilor chinezi”, a apărat preşedintele şi CEO-ul SkySea Cruises, Min Fan.

Royal Caribbean Cruises a vândut în luna septembrie vasul său de croazieră Celebrity Century companiei Exquisite Marine, holding condus de Ctrip.com International, cu un impact pozitiv de 20 de milioane de dolari (16,12 milioane de euro) în pierderile companiei.

Ctrip.com International, companie fondată în 1999, este principala agenţie online din China i acum doreşte să-şi extindă influenţa pe piaţa croazierelor. Aşa cum a explicat în luna septembrie vicepreşedintele Consiliului şi preşedintele Ctrip, Min Fan, “China devine una dintre cele mai mari pieţe de croaziere din lume”. El a adăugat că “în calitate de cea mai mare agenţie de croaziere din China, Ctrip a trimis mai mult de 120.000 clienţi croazierelor până îin prezent şi a ajuns la o cotă de piaţă de peste 10% în China. Suntem încântaţi de creşterea puternică a industriei de croazieră şi ne străduim să consolidăm poziţia noastră de lider pe această piaţă”.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply