Rezervările agenţiilor germane pentru vară cresc cu 6%

Vânzările acumulate pentru vară în agenţiile germane reflectau o creştere acumulată de 5,9% cu datele din luna martie, ceea ce reprezintă o anumită încetinire faţă de nivelul pe care îl înregistra în luna februarie, de 6,4%, aşa cum am informat în ştirea Un impuls puternic pentru early bookings în agenţiile germane.

Datele din sondajul lunar al firmei de consultanţă Gfk sugerează o creştere de 2,8% faţă de sezonul de vară 2015 şi o scădere de 4,3% pentru iarnă. Rezervările în avans pentru iarna 2015-16 arată o creştere de 2,2%.

Rezervările agenţiilor germane pentru vară cresc cu 6%

Rezervările agenţiilor germane pentru vară cresc cu 6%

Procentul de rezervări în avans pentru vară este practic identic cu cel reflectat în aceeaşi perioadă în 2014 şi 2013. În 2015, vânzările pentru luna mai sunt cele care se bucură de o creştere mai mare, de 20,5%, urmate de luna iulie, cu o creştere de 14,1%. Cu toate acestea, luna iunie menţine o scădere de 4,6%.

Rezervările agenţiilor germane pentru vară cresc cu 6%

Rezervările agenţiilor germane pentru vară cresc cu 6%

Cu data negativă din luna martie, rezervările acumulate în iarna 2014-15 rămân la o creştere de 2,1%, comparativ cu 2,4% în luna februarie şi de 2,3% în luna ianuarie. Ca de obicei, luna Sărbătorii de Paşte a fost cea care a generat cele mai multe venituri, a cincea parte din totalul vacanţelor de iarnă.

În luna martie, 72,3% din veniturile totale au fost din vacanţele de vară, în timp ce doar 13,4% au provenit din vacanţele din lunile martie şi aprilie ale acestui an.

 

Sursă: hosteltur.com

 

One comment

  1. […] Aceste rezultate este un semn foarte important faţă de scăderea de 7,5% înregistrată în luna mai 2014, în timp ce ce vânzările cumulate au crescut cu aproape 2% faţă de 5,8%, până în martie, aşa cum am informat în ştirea Rezervările agenţiilor germane pentru vară cresc cu 6%. […]

Leave a Reply