Shadow

Regatul Unit: boom al vacanțelor multigeneraționale cu familia și prietenii

În Regatul Unit, vacanțele sunt în topul dorințelor pentru 2022, an în care se așteaptă lansarea cererii reprimate. Un sondaj al Hilton confirmă că britanicii sunt dornici să călătorească și 45% sunt chiar dispuși să cheltuiască mai mult pentru că nu au făcut acest lucru în 2020 și 2021. 

Rezultatele cercetării publicate de lanțul hotelier Hilton arată că, începând cu pandemia, șapte din zece adulți din Regatul Unit, 72% au început să regândească „ceea ce este cu adevărat important” și timpul împărtășit cu familia și prietenii a fost reevaluat, din cauza imposibilității de ai vedea în timpul izolărilor sau din cauza restricțiilor.

65% dintre părinți au spus că copiilor lor le-a fost dor să-și vadă bunicii, mătușile, unchii și verii lor în 2020, iar 63% sunt dispuși să recupereze acest timp pierdut.

„Ca urmare a perioadei prelungite de distanță, populația Regatului Unit se va îmbarca într-o eră a vacanțelor multigeneraționale, cu mai mult de jumătate (51%) probabil plecând în acest an cu membrii familiei extinse, cum ar fi frații, verii și bunicii”, subliniază sondajul Hilton.

În plus, 96% dintre cei chestionați cu familia în străinătate au spus că au trecut 2 ani de când l-au văzut ultima dată și de aceea 43% plănuiesc că vacanțele lor de grup să includă vizitarea acelor rude.

Fotografie: Tyler Nix on Unsplash.

„Mulți dintre noi am pierdut oportunitatea de a călători și de a petrece timp de calitate cu cei dragi, așa că pentru majoritatea, este perfect logic să le combinăm pe cele două și să creăm niște amintiri grozave de vacanță”, a declarat Steve Cassidy, CEO Hilton pentru Regatul Unit și Irlanda.

Studiul realizat de lanțul hotelier arată că cel mai popular motiv pentru a avea vacanțe XL (cu multi oameni și de vârste diferite) este a „prinde din urmă cu familia”, urmat de o sărbătoare specială și de oportunitatea de a vedea rudele cu care nu se petrece timpul de obicei.

Un sfert dintre adulți subliniază ca vacanțele oferă bunicilor o oportunitate de a petrece timp de calitate cu nepoții lor, în timp ce o a cincime (22%) apreciază că li se permite copiilor să se joace împreună în timp ce adulții se relaxează. În plus, patru din zece (42%) spun că vacanțele cu mulți copii sunt mai distractive și 23% preferă acest tip de excursie în grup „pentru că este mai ieftin pentru costurile de cazare”.

Pentru aceste vacanțe multigeneraționale, 45% au spus că sunt dispuși să cheltuiască mai mult pentru a compensa faptul că nu au putut călători în străinătate în 2020 și 2021.

Din cauza pandemiei și a restricțiilor impuse de guvern, în Regatul Unit staycation-urile au câștigat putere, iar asta pare să se mențină pe termen scurt, întrucât sondajul „Regatul Unit este cea mai probabilă destinație” pentru acest tip de vacanță multigenerațională (41%).

Cu toate acestea, există 31% care plănuiesc să călătorească în Spania, 23% în Franța, 21% în Italia și 18% ar dori să plece în Florida (SUA).

Dar britanicii nu sunt singurii care se gândesc la vacanțele multigeneraționale pentru acest an: 89% dintre respondenții din Emiratele Arabe Unite spun că probabil vor face acest lucru; 86% în Arabia Saudită; 63% în Turcia și 60% în Rusia, „confirmând tendința globală post-pandemie de a călători cu întreaga familie”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.