Realitate virtuală în camerele grupului Marriott Hotels

Marriott Hotels a lansat ‘VRoom Service‘, primul serviciu de acest tip, care permite clienţilor să ceară experienţe de realitate virtuală inspirate în camerele sale. Creat în colaborare cu Samsung Electronics America, este pioner în industria turismului. Lansarea sa reprezintă cea mai recentă dintre inovaţii ale brandului emblematic al Marriott International, care schimbă modul în care oamenii călătoresc.

Clientul poate suna astfel la extensia VRoom Service sau să utilizeze aplicaţia mobilă de cereri a Marriott pentru a solicita Samsung Gear VR împreună cu căştile sale. Odata ce acestea au fost livrate în cameră, împreună cu câteva instrucţiuni simple, se poate bucura de ele timp de 24 de ore. Programul este prezent în faza de pilot, timp de două săptămâni în hotelurile Marriott Marquis de New York şi Marriott Park Lane din Londra.

Lanţul a prezentat, de asemenea, noua sa platorma virtuală de conţinut de călătorii “VR Postcards”, poveşti intime şi captivante, care utilizează experienţele în 360 de grade 3D prin intermediul căştilor de realitate virtuală. Fiecare poveste urmează o persoană reală într-o călătorie spre o destinaţie unică, astfel încât cei care utilizează această tehnologie să se scufunde în această destinaţie şi să asculte poveştile personale ale fiecărui călător despre cât de important este pentru ei a călători. Primele trei vederi VR au fost înregistrate în munţii Anzi din Chile, într-un local care vinde îngheţată din Ruanda şi pe străzile pline de viaţă din Beijing.

Aşa cum a subliniat Matthew Caroll, vicepreşedinte de Marriott Hotels, “călătoria deschide minţi şi ne ajută să lăsăm imaginaţia noastră să zboare. Clienţii noştri doresc să fie în spatii inventive, care să îi ajute să-şi dezvolte creativitatea şi gandurile. VRoom combină storytelling-ul cu tehnologia, două aspecte importante pentru următoarea generaţie de călători”.

Clientul poate cere hotelului serviciul de realitate virtuală şi să se bucure de el timp de 24 de ore. #shu#

Clientul poate cere hotelului serviciul de realitate virtuală şi să se bucure de el timp de 24 de ore. Imagine Shutterstock.

VR Postcards este disponibil pentru clienţii care utilizează VRoom Service în hotelurile selectate, precum şi pentru publicul larg prin intermediul serviciului premium de video Samsung Milk VR, disponibil prin intermediul Samsung Gear VR. Marriott a lucrat din nou cu Framestore’s Virtual Reality Studio pentru a dezvolta tehnologiile şi tehnicile utilizate în crearea de experienţe VR Postcards.

În acest sens Matt Apfel, vice-preşedinte de Startegie şi Conţinut Creativ al Centrului de Soluţii Multimedia al Samsung America, a semnalat că “VRoom Service este una dintre primele aplicaţii a companiei de tehnologie Samsung’s Gear VR şi suntem foarte emoţionaţi de a colabora cu un brand inovator cum ar fi Marriott pentru a crea viitorul călătorilor“.

Ceea ce a evidenţiat Marriott Hotels a fost extinderea constantă a limitelor de inovaţie în tehnologie şi călătorii pentru a crea spaţii şi experienţe care inspiră şi încurajează cele mai bune idei în oaspeţii săi. Acum doi ani, brandul a prezentat prima experienţă de călătorie virtuală 4D captivantă cu The Marriott Teleporter.

Cu câteva luni în urmă s-a anunţat dezvoltarea mondială a inovaţiilor sale mobile, chat-ul său bidirecţional de cereri prin intermediul telefonului movil pe aplicaţia sa, pioneră în industrie; şi anunţul său vara aceasta a primei colaborări de acest gen cu Netflix s-a schimbat, potrivit unor surse ale lanţului, “viitorul divertismentului în cameră“.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply