Shadow

Radisson oferă teste rapide pentru participanții la întâlniri și evenimente

Nu există nicio îndoială că segmentul de vacanță va fi primul care se va reactiva după COVID-19 și că segmentul corporativ va avea nevoie de mai mult timp, dar în timp ce acest lucru se întâmplă lanțurile hoteliere internaționale adaptează experiența MICE la scenariul post-pandemic. Radisson Hotel Group a lansat un nou program integral care oferă teste rapide participanților la întâlniri și evenimente în proprietăți din 23 de țări EMEA, ca parte a „angajamentului revenirii în siguranță a calatoriilor”. 

 

Acest program de testare completează protocolul de siguranță și igienă lansat de lanț în 2020 și, după cum se explică, odată ce acesta este complet implementat, toate hotelurile vor putea oferi oaspeților opțiunea de a face un test PCR accesibil, fie la hotel, fie în veccinătatea lui. 

 

Serviciul de testare rapidă pentru întâlniri va fi disponibil la hotelurile participante din Belgia, Danemarca, Estonia, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Malta, Moldova, Olanda, Norvegia, Polonia, România, Suedia, Elveția, Regatul Unit, Turcia și Rusia. 

 

Acest program este lansat împreună cu Hughes Healthcare, utilizând un kit de testare a antigenului cu fluxul lateral, care necesită o picătură de sânge și poate detecta anticorpi împotriva virusului din sângele pacientului, indicând faptul că persoana are COVID-19 sau s-a recuperat din COVID-19

 

În plus, hotelurile selectate vor oferi teste PCR la fața locului pentru grupuri sau persoane fizice, sau teste PCR  auto-prelevate prin partenerii grupului (SYNLAB și Eurofins)

 

„Capacitatea de a oferi teste rapide pentru oaspeții noștri și profesioniștii în ședințe și evenimente este următorul pas către o întoarcere sigură a călătoriilor și afacerilor pentru industria întâlnirilor și evenimentelor„, a declarat Chema Basterrechea, vicepreședinte executiv și director operational, Radisson Hotel Group EMEA. 

 

Obiectivul acestui program cuprinzător de testare este „de a restabili încrederea și liniștea sufletească a călătoriilor, pe măsură ce lumea se întoarce la afaceri, oferind un mediu sigur și facilitînd testarea fără probleme”, au explicat reprezentanții lanțului. 

 

Opțiunile de testare COVID-19 includ:

1. Test rapid antigen COVID-19, oferit de un furnizor specializat de testare terță parte și administrat de un furnizor de asistență medicală instruit la hotel înainte de evenimente sau întâlnire.

2. Acces la site-urile de testare PCR din imediată apropriere a hotelului. 

3. Accese la teste PCR auto-prelevate, în țările în care acest lucru este permis în mod legal.

4. Teste PCR în grup sau VIP in situ la hotel administrate de un furnizor de asistență medicală instruit. 

 

Pe măsură ce va fi implementat acest nou program integral de testare de COVID-19, una sau mai multe dintre aceste opțiuni vor fi disponibile la hotelurile participante. 

 

Lanțurile își adaptează deja facilitățile pentru a satisface noile nevoi ale cererii. Întâlnirile sunt deja oferite pe terase și grădini, pentru a garanta distanța și nivelurile mai ridicate de securitate; soluții hibride care combină onlineul cu prezența și inovațiile tehnologice pentru a planifica evenimente, cu posibilitatea de a inspecta spațiile și de a proiecta setările întâlnirilor în avans în mod virtual. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.