Shadow

Cele mai puternice 10 branduri turistice din lume

După blocajul mondial la începutul anului 2020 cauzat de pandemia COVID-19, concurența orașelor pentru a atrage vizitatori pe o scenă globală, în special a celor a căror economie depind în esență de turism, a devenit mai acerbă și va fi și mai mare în 2021, când va începe o repornire lentă a activității, probabil începând cu vara viitoare. Prin urmare, mai mult ca oricând, orașele trebuie să își construiască, să gestioneze și să măsoare brandul pentru a atrage turiștii, potrivit experților firmei de consultanță în branding Saffron, a cărui raport dezvăluie ce orașe au construit cele mai puternice branduri de turism și au cele mai mari șanse de recuperare. Barometrul de brand Saffron City din 2020 explorează aceste destinații și care sunt cele mai puternice și cu cel mai mare potențial de a atrage în continuare turiști din întreaga lume. 

Pe măsură ce dezvoltăm branduri locale pentru orașe și țări din întreaga lume, am văzut prin propria experiență valoarea de a avea un brand puternic în atragerea de vizitatori naționali și internaționali.

Am creat Barometrul Saffron City Brand ca un instrument pentru a evalua ceea ce crează un brand turistic puternic pentru un oraș. Acest clasament își propune să evidențieze importanța orașelor care încurajează o reputație excelentă ca loc de vizitat, de explorat atracții și de a îmbrățișa cultura locală.

Top 10

În clasamentul final al Saffron, Topul 10 include orașele cu cele mai puternice branduri de turism, obținând cele mai mari scoruri cele care țin cont atât de activele lor, cât și de punctele de date despre reputație. Scorurile puternice ale activelor – obținute adesea datorită unui mare număr de atracții, unei rate scăzute a criminalității și a chiar niveluri ridicate de ore de soare anuale – toate contribuie la o percepție pozitivă în rândul turiștilor internaționali, explică Saffron.

Provocatorii

În acest clasament, analiștii de la Saffron includ acele orașe care dețin branduri puternice de turism și par a fi gata să provoace Topul 10 în viitorul apropiat.

În general, concurenții tind să primească mai puține sosiri internaționale și sunt considerați un nivel inferior ca destinație turistică de top decât cei din Top 10, dar dau dovadă de promisiune în ceea ce privește activele puternice, reputația pozitivă și calitatea vieții ridicate. Printre concurenți se numără Bangkok, Palma de Mallorca, Saint PetesburgKyoto, cu 4, 9, și Praga, Beijing și Valencia cu 4,8.

Cu un randament scăzut

Aceste orașe nu profită de întregul lor potențial atunci când vine vorba de atragerea vizitatorilor. Deși un nivel ridicat în ceea ce privește activele, au un sector de reputație mediu spre scăzut, ceea ce a dus la o clasare mai scăzută decât activele lor ar putea sugera că merită.

Saffron subliniază în raportul său că, pe lângă valorificarea activele lor, aceste orașe trebuie să lucreze pentru a genera percepții mai pozitive pentru a-și construi o reputație mai puternică și a se stabili ca o destinație de top pentru turism. Cu orașe precum Atena și Sevilla, care oferă un patrimoniu cultural bogat și o serie de atracții istorice celebre, trebuie să facă mai mult pentru a rezona cu turiștii. A investiga de ce percepțiile nu sunt în concordanță cu oferta lor este primul pas în identificarea domeniilor de îmbunătățire și a oportunităților de a dezvolta branduri turistice mai credibile și mai atractive.

Sub observare

„Aceste orașe sunt cele despre care credem că vor urca și mai sus în clasamentul nostru în viitorul apropiat”. Au marcat în Top 10 pentru reputație, dar nu au ocupat Topul 10 din clasamentul general, indicând că activele lor nu sunt încă atât de puternice pe cât ar putea fi.

Fie prin investiții mai mari în mediul lor construit și natural, avansând pentru a profita potențialul neexplotat a ceea ce există deja sau modificând abordarea eforturilor de marketing, există o serie de moduri în care aceste orașe își pot spori clasamentul în viitor. Luând astăzi decizii inteligente pentru a-și îmbunătăți puterea activelor, aceste orașe ar putea ocupa un rang și mai ridicat în viitor.

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.