“Preţul este un element de bază, dar trebuie să ne uităm la ce valoare oferim clientului”

Interviu/ Tehnologia şi un client din ce în ce mai informat şi exigent sunt principalele axe care pivotează schimbarea care are loc în comercializarea turistică. În acest context, preţul este încă important, dar se întâmplă să aibă o nouă valoareToni Raurich, regional manager strategic partnership al Booking.com, asigură că “clientul nu cerea doar un preţ convenabil, ci şi un preţ adaptat la ceea ce caută”.

În scopul de a adapta modelul său de afacere la noile cerinţe ale consumatorilor, este esenţial pentru consumatori, este esenţial pentru companii să-şi cunoască mai bine utilizatorii explică Toni Raurich. În plus, în ceea ce priveşte compania sa, el asigură că “noi ne gândim la o comunicare continuă cu clientul, nu numai în momentul vânzării. Astfel încât să-i ajutăm în procesul de rezervare şi în timpul petrecut în destinaţie, oferindu-le, de exemplu, recomendări de restaurante sau ce site-uri să vezi”.

De asemenea, şi pentru a răspunde nevoilor clienţilor lor “am optat pentru o ofertă foarte diversă, cu multe tipuri de cazare, care includ o mare varietate de preţuri”, adaugă el.

El susţine că “preţul este un criteriu important pentru căutările online, dar este o valoare, la fel cum pot fi alte elemente, cum ar fi, de exemplu, ca un hotel să aibă WiFi“.

El semnalează faptul că “ne concentrăm mult asupra preţului, care este esenţial, dar, în cele din urmă trebuie să ne uităm ce valoare îi oferim clientului“. În opinia sa, acest tip de elemente este ceea ce face diferenţa.

Toni Raurich.

Toni Raurich.

Pe de altă parte, Raurich subliniază necesitatea companiilor de a se adapta rapid “la  tendinţele pe care tehnologia o generează şi care a revoluţionat sectorul turismului”. El consideră că acest scenariu cere companiilor să lucreze din mai bine deoarece concurenţa este tot mai bine pregătită.

În cazul Booking.com, el spune că “de la început am pariat pe accesabilitatea la orice plataformă. Am început cu site-ul web, apoi am introdus primele aplicaţii, acum am lansat Booking Now, o aplicaţie de rezervări last minute.

 

Marje

Pe de altă parte,într-un context de tarife mai ajustate, obţinerea unor marje rezonabile este mai complicat. “Negocierile bune cu partenerii noştri sunt fundamentale. Nu este necesar doar să adaptăm preţurile clienţilor finali, ci să şi delimităm acest cost împreună cu unităţile de cazare“, spune Raurich.

În opinia sa, este să demonstrezi clienţilor tăi ce valoare îi oferă compania. În cazul său, “suntem un canal bun de dsitribuţie pentru hoteluri, credem că dăm o valoare bună în cunoştinţele de marketing, despre strategiile în cunoaştere a preţurilor concurenţilor, etc. Toate acestea îi ajută să vândă mai mult şi chiar vând mai mult. Aceasta este valoarea pe care credem că o oferim”, a declarat managerul companiei Booking.com.

 

Sursă: hosteltur.com

One comment

  1. […] 1. “Preţul este un element de bază, dar trebuie să ne uităm la ce valoare oferim clientului” […]

Leave a Reply