Cum pot concura hotelierii cu Airbnb pentru a atrage millennials

Turiştii millennials călătoresc altfel decât o fac generaţiile anterioare, fie că este vorba de călătorii de leisure o de business, iar hotelurile şi-au daptat lent oferta pentru a-i atrage, şi în multe cazuri în mod greşit. Pentru că nu este vorba doar de a utiliza cele mai noi tehnologii, aşa cum au făcut Marriott International, Hilton Worldwide sau Hyatt Hotels. Nu consistă doar în a permite clienţilor să facă check-in prin intermediul telefonului lor mobil (Rolul telefonului mobil în personalizarea şi planificarea check-in-ului hotelier), a echipa personalul cu tablete sau a inventa majordomi roboţi (Un robot intră în echipa hotelului Aloft Cupertino). Nu are de a face nici măcar cu a avea o mare campanie de publicitate, ci cu a regândi experienţele pe care le oferă hotelul.

Millennials nu sunt doar numai o generaţie ‘tehnologică’ atrasă de tehnologia în sine. Atunci când vorbesc de Airbnb, laudă procesul său de rezervare? Nu, apreciază unităţile de cazare unice. Atunci când vorbesc despre Uber, discută despre cum le-a funcţionat aplicaţia? Nu, apreciază că nu trebuie să facă un apel telefonic şi să cheme un taxi. Ambele branduri au încredere în tehnologie, da, dar aceasta nu este protagonista. Tehnologia este pur şi simplu cea care face mai simplu pentru utilizatori să se bucure de noi experienţe.

 Elementul cheie constă în a oferi clientului experienţe atractive pentru a fi partajate pe reţelele sociale, aşa cum este distractivul joc în Sol Wave House.

Elementul cheie constă în a oferi clientului experienţe atractive pentru a fi partajate pe reţelele sociale, aşa cum este distractivul joc în Sol Wave House.

De aceea, nu este de ajuns să oferi tehnologie pentru a rezolva problemele de călătorie ale turiştilor millennials. Tehnologia de azi răspunde pur şi simplu la standardele de azi. Hotelurile care doresc cu adevărat să conecteze cu ei ar trebui să creeze adevărate experienţe moderne. Iată trei moduri de a reuşi acest lucru:

1. – Redefinirea customer service-lui prin mijloacele moderne

Dacă Aribnb este regele unităţile de cazare unice, hotelurile trebuie să devină regii customer service-ului. În mod tradiţional acest lucru s-a tradus în investiţii în personal calificat, dar în ziua de azi înseamnă a investi în date şi analiză. Turiştii millennials au descoperit un paradox interesant legat de tehnologie: serviciile devin mai personale atunci laşi în afara ecuaţiei persoanele.

Gândeşte-te la experienţa Uber sau cum Amazon este chiar mai bun decât prietenii tăi în a-ţi recomanda produse care se potrivesc gusturilor şi intereselor. Acum imaginaţi-vă un oaspete cu un profil personal care îşi rafinează preferinţele. Cu cât va petrece mai mult timp în hotel, cu atât se va adapta mai mult hotelul la ele. Imaginaţi-vă cum ar fi să aveţi episodul serialului tău preferat din seara trecută înregistrat la televizorul camerei tale înainte de a face check-in, sau room service-ul camerei tale care ştie care sunt preferinţele tale pentru a lua micul dejun în funcţie de cererile anterioare.

2. – Asiguraţi-vă că merită să împartăşeşti experienţele

Aceasta este generaţia Instagram şi Snapchat. În multe cazuri, turiştii millennials  apreciază ceea ce pot împărtaşi mai mult chiar decât ceea ce pot avea. Din păcate, nu există multe ce merită împărtăşite într-un hotel mediu. Unităţile de cazare sunt relativ standardizate şi este din ce în ce mai dificil pentru hotelieri să ofere unităţi de cazare despre care sa vorbeşti fără a investi sume imense de dolari în design, personal sau ambele.

Din fericire hotelurile au active perfecte (trafic la picioare şi public captiv) pentru a crea experienţe care să merite să fie captate şi partajate pe reţelele sociale. Aceste mediul perfect pentru a utiliza spaţiile fizice într-un mod creativ şi distractiv. Gândiţi-vă la jocul de colectare a bagajelor al Zappos, placa de încălzire pomovată de Caritas, petrecerea în pijamale a Ikea (ceva similar Ikea a oferit oaspeţilor săi un sejur de o noapte în colaborare cu Airbnb) sau scările-pian ale Volkswagen. Dacă hotelurile folosesc în acest fel spaţiile lor ar avea mult mai multe comentarii cu privire la ceea ce se întâmple în interiorul pereţilor lor.

3. – Transformă hotelul în star, nu camera

Unele branduri boutique, cum ar fi citizenM şi Pod Hotel se joacă cu idea de a reduce echipamentul camerelor la elemente esenţiale, lăsând doar spaţiul necesar pentru a stoca bagajele, a dormi şi puţin mai mult.

Economisind spaţiu cu camere mai mici, hotelurile pot descoperi noi oportunităţi cu privire la cum să aloce diferite teme diferitelor secţiuni ale unităţilor de cazare ca o modalitate de a încuraja explorarea sa, sau să ofere cursuri unde turiştii pot să înveţe ceva nou şi distractiv în timpul sejurului lor. Brandurile pot chiar să deschidă galerii unde clienţii pot să vadă cum sunt hotelurile lor în alte destinaţii, cu scopul de a încuraja rezervările de vacanţă viitoare.

Poate părea că hotelurile duc o bătălie dificilă pentru relevanţă în lumea Airbnb, dar chiar şi Airbnb are limitele sale. De fapt, compania l-a angajat recent pe veteranul hotelier Chip Conley pentru a ajuta propietarii să stabilească standarde hoteliere în timp ce menţine conceptul esenţial al brandului. Este de înţeles că Airbnb a ales această cale. Există încă unii călători se pot simţi inconfortabil cu abordarea ad-hoc a companiei. Ambiţia Airbnb de a semana din ce în ce mai mult cu hotelurile confirmă viabilitatea conceptului hotelier.

Dar este mai imperativ decât oricând că hotelurile să regândească experienţele fundamentale pe care le furnizează în interiorul lor. Airbnb şi alţi concurenţi încearcă să reducă diferenţa de servicii pe care le oferă hotelierii şi P2P şi a sosit momentul că hotelierii să reducă decalajul care există în domeniul experienţei, deoarece este ceea ce millennials apreciază cel mai mult.

 

Informaţia de referinţă este disponibilă pe AdvertisingAge.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply