Shadow

Ce poate face hotelierul pentru a-și îmbunătăți competitivitatea și a vinde mai mult?

Prețul este unul dintre factorii cheie pentru orice tranzacție comercială, iar în cazul hotelurilor „este cu atât mai relevant cu cât este mai puțin diferențiat în raport cu concurența și cu cât are mai puține categorii”, potrivit șefului departamentului de dezvoltare al afacerilor al Mirai, Pablo Sánchez. Mirai a constat cum „prin reducerea disparităților de preț nefavorabile față de OTA-urile care îi vând produsul, hotelierul își îmbunătățește conversia vânzărilor directe

Reducerea acestor disparități și îmbunătățirea prețurilor în vânzările directe conduce aproape automat, după cum a enumerat Pablo Sánchez, „la mai multe afișări, mai multe click-uri (vizite) și mai multe rezervări pe canalul direct”, ceea ce, conform calculelor sale, poate ajunge la „până la 43% mai multe rezervări suplimentare”.

Datele Google Ads a aproape 1500 de hoteluri arată că 56% din cazuri OTA ofereau prețuri mai bune decât site-ul hotelului, în 19% din cazuri, paritate reală, iar 22% din cazuri hotelul oferea prețuri mai bune pe site-ul său. „Restul de 3% sunt acei curajoși care ofereau pe site-ul lor camere care în acel moment erau închise pe OTA”, indică Sánchez.

Din acest motiv, executivul Mirai le-a recomandat hotelierilor „să ia taurul de coarne, oferind o garanție reală a celui mai bun preț, implementând chiar și o funcționalitate de egalare a prețurilor pe site-ul lor atunci când este necesar. De asemenea, este frecventă oferirea celui mai bun preț tuturor acelor clienți care se înscriu în clubul de fidelitate„.

Nu este doar o chestiune de preț

Dar, după cum a subliniat Sánchez, „nu este doar o chestiune de preț, ci hotelierul poate ajusta și produsul, disponibilitatea și condițiile acestuia:

– Produsul și disponibilitatea

Hotelierul este cel care trebuie să decidă „ce camere și ce regimuri să împartă cu diferiți distribuitori și care să le rezerve pentru vânzarea directă”. Este obișnuit să se limiteze anumite tipuri de camere fie pentru că există puține unități (de exemplu, un apartament special) fie pentru că sunt aproape toate vândute. De asemenea, este destul de frecvent să se ofere doar cazare în vânzări directe și să se distribuie minim cu mic dejun”.

– Condiții

Este, de asemenea, „obișnuit să se ofere beneficii și o anumită flexibilitate suplimentară clienților direcți, în special celor care fac parte din din programul de loialitate. Unele dintre cele mai frecvente sunt:

Early check-in/ Late check-out

Detalii de bun venit, politețuri

Termene mai lungi și penalități mai mici

Flexibilitate mai mare în ceea ce privește modificările (inclusiv în ceea ce privește tarifele nerambursabile)

Prioritate în selectarea/alocarea camerelor

Cele mai recente articole despre distribuția hotelieră online:

Elemente cheie pentru a minimiza cele trei bariere ale vânzărilor directe

Managementul canalului pentru o strategie de distribuție sănătoasă și optimizată

Informația de referință este disponbilă pe blogul Mirai.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.