Patru elemente cheie pentru viitorul brandurilor hoteliere

Singura certitudine cu privire la viitorul brandurilor hoteliere este incertitudinea care le înconjoară. Pentru fiecare brand moştenire există o avalanşă de noi jucatori apropiaţi şi îndepărtaţi. În acelaşi timp o creştere constantă de plataforme de distribuţie reduce marjele prin exercitarea unei legături între propietar şi client.

Acestea şi alte motive fac ca prezicerea viitorului să fie o sarcină grea, dar care nu a descurajat un grup de propietari să încerce. Răspunsurile lor cuprind tot, de la sprijinul distribuţiei, sau lipsa lui, la atingerea loialităţii sau o dezvoltare a hotelăriei boutique, iar brandurile blânde care de multe ori o însoţesc. Cu toate acestea, iată patru patru elemente cheie ale viitorului branding-ului hotelier.

1. – Cu cât duc mai mult lipsa distribuţiei, cu atât o compensează mai mult prin creşterea loialităţii

Viitorul poate fi incert, dar ceea ce este clar este că brandurile nu trebuie să-şi dubleze mărimea ca platforme de distribuţie, aşa cum afirmă Herb Glose, vice-preşedinte asistent de sprijin de performanţă hotelieră la B.F. Saul Company. Nici nu ai nevoie de un brand ca şi asigurare de calitate, pentru că “toată lumea consultă TripAdvisor. O parte din natura hostels-urilor noastre de a fi produse în serie este că această consecvenţă reprezintă un brand de calitate”.

Deci, de ce să pui o pancartă in hotelul tău. Potrivit lui Glose pentru loialitate, deoarece “puterea brandurilor provine acum de la această loialitate şi în special de la programele de loialitate, care permit acestor branduri să se menţină în “top of mind” în faza iniţială a rezervării, în special în cazul celor care îşi caută următorul sejur gratis în schimbul punctelor sau a modificării nivelului de statut”.

Următorii 10 ani vor decide dacă brandurile se menţin, pentru că dacă nu aduc valoare vor dispărea, potrivit experţilor. Imagine Shutterstock.  #shu#

Următorii 10 ani vor decide dacă brandurile se menţin, pentru că dacă nu aduc valoare vor dispărea, potrivit experţilor. Imagine Shutterstock.

Pentru Gloss “acest tip de reach şi penetrare pe care un brand îl poate oferi propietarilor este ceea ce într-adevăr le oferă o mare valore. Unele dintre branduri mai bazate pe distribuţie vor lupta şi eventual vom putea ajunge la un punct critic, atunci când comisioanele de franciză şi marketing trebuie să fie puse în balanţă cu costurile de distribuţie şi comercializarea independente”.

2. – Propietarii se vor întreba în mod constant pentru valoarea pe care o oferă brandurile

Sam Suleman, vice-preşedintele executiv al Equinox Hospitality, cred că industria hotelieră se află la o răscruce de drumuri. “Următorii 10 ani vor determina dacă brandurile se menţin”. Deşi recunoaşte că brandurile sunt importante, el afirmă că trebuie şi să continue să se testeze pe sine pentru a adăuga valoare, dar nu numai propietarilor ci şi clienţilor.

În opinia sa, “brandurile şi propietarii trebuie să găsească o modalitate de a adăuga valoare, produse, servicii şi tot ceea ce contează pentru client, fie financiar sau în ceea ce priveşte autenticitatea. Dacă nu, brandurile nu vor fi relevante”.

3. – Succesul îl vor avea “brandurile blande” (soft brands)

Brandurile moştenire servesc scopului lor, dar pentru Ravi Patel viitorul va cădea tot mai mult pe brandurile blânde ca Autograph Collection, deţinut de Marriott International; şi Curio – A Collection by Hilton, deţinut de Hilton Worldwide. “Acesta a fost foarte popular recent”, asigură preşedintele Hawkeye Hotels.

Patel optează pentru această popularitate cu achizţionarea recentă a Hawkeye Hotel Fort Des Moines în Des Moines, Iowa. “Toată lumea cunoaşte hotelul şi nimeni nu a vrut să piardă acest nume. Este atât de important în comunitate încât cum am fi putut păstra această bază de loialitate acolo fără a renunţa la nume”.

Răspunsul: un brand blând. “În cele din urmă vom da hotelului un brand blând, cel puţin pentru jumătate din hotel; cealalată jumătate va aparţine altuia din aceeaşi familie de branduri.

4. – Adio branduri, salut boutique

Popularitatea brandurilor blânde vorbeşte despre o tendinţă mai largă în domeniul brandigului hotelier: creşterea hotelurilor de tip boutique, potrivit lui Robert Jensen, şef al diviziei de investiţii la Kensigton Investment Group.

“Această industrie se transformă în ceva atât de omogen în acest moment încăt millennials care nu fac parte din industria hotelieră nu ştiu sa facă diferenţa dintre Hampton Inn, Fairfield Inn sau SpringHill Suites”, adaugă el.

Brandurile de tip boutique oferă o oprire din drumul spre omogenitate, şi clienţii răspund în masă. “Să nu fi surpins să vezi propietari propunând la rândul lor noi dezvoltări de tip boutique”, prezice Jensen.

În opinia sa, vom vedea apariţia unor noi branduri de tip boutique pe măsură ce clienţii caută din ce în ce mai multe experienţe unice. Unele dintre ele se vor fi menţinute ca branduri blânde, cu scopul de a-şi menţine baza de loialitate.

 

Informaţia de referintă este disponibilă pe HotelNewsNow.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply