KLM România: „În ultimii 10 ani am redus cu 50% consumul de CO₂ pe fiecare pasager, dar și cantitatea de deșeuri”

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă KLM a fost prima companie aeriană la nivel global care a executat un zbor comercial cu bio-combustibil, în anul 2011. Astăzi este cel mai mare consumator european, efectuând zboruri zilnice de la Los Angeles la Amsterdam folosind bio-combustibil. Alexandru Dobrescu, Managing Director Air France KLM Romania: „Grija pentru mediu este una dintre prioritățile companiei noastre la nivel global și o constantă în deciziile strategice de business, nu doar de anul acesta, ci încă de acum mai bine de 10 ani. Astfel, suntem mândri că în ultimii 10 ani am redus cu 50% consumul de CO₂ pe fiecare pasager, dar și cantitatea de deșeuri reziduale ale companiei.” Zboruri intercontinentale alimentate cu bio-kerosen KLM este singura companie aeriană din Europa care operează ...

TUI anunță deschiderea a 20 de hoteluri cu branduri proprii în 11 țări

Hoteluri
TUI Group va impulsa strategia de creștere bazată pe hoteluri de branduri proprii cu deschiderea în următoarele săptămâni a peste 20 de hoteluri în 11 țări din Europa, Africa și Asia. Această creștere puternică se va concentra mai ales pe brandurile TUI Sensimar, TUI Family Life și TUI Sensatori.    În plus, brandul TUI Magic Life va oferi trei variante noi de resort vara aceasta, iar partenerii săi prin intermediul de joint ventures Riu Hotels & Resorts și Atlantica își vor extinde portofoliul.   "Hotels & Resorts, Croaziere și Experiențe în Destinație sunt cele mai mari zone de creștere ale TUI. Extindem în mod sistematic aceste afaceri, deoarece reprezintă aproximativ 70% din profitul grupului", a indicat membrul Consiliului de Administrație, Sebastian Ebel, responsabi...

Expedia, Google, Airbnb, eDreams, Hotelbeds….Imperiile contraatacă

Actualitate şi Inovaţie
Anunțuri/Accor, Airbnb, Alibaba, Amadeus, Booking, eDreams, Expedia, Facebook, Google, Home, Hotelbeds, Lufthansa, TUI, TripAdvisor, Ryanair... Marile branduri care au construit imperii în industria turismului sau în jurul ei știu că nu pot lăsa garda jos pentru nicio clipă. Acești giganți se întâlnesc începând de azi la Amsterdam, la congresul Phocuswright Europe 2019.    "În ciuda angajamentului lor față de inovarea constantă, aceste imperii sunt predispuse să fie atacate de creaturi mai mari sau mai inovatoare", subliniază PhoCusWright.  Brandurile care domină industria călătoriilor au adăugat conținut, au câștigat încrederea consumatorilor ... Dar acum trebuie să se apere împotriva impulsurilor noilor veniți.    De fapt, adaugă compania organizatoare a congresului, "indiferent d...

Uber debutează pe Wall Street cu un preț de 45 USD pe acțiune

Transporturi
Compania de închirieri auto cu șofer Uber a stabilit joia trecută un preț de 45 dolari pentru cele 207 milioane de acțiuni care au inundat vineri Wall Street la ieșirea sa pe Bursă, a informat presa locală. Aceasta va implica acumularea a aproximativ 9.315 milioane de dolari pe baza unei capitalizări de aproape 80.000 de milioane.  Compania Uber estimează că acțiunile sale vor obține un preț de 10 dolari sub estimarea cea mai optimistă făcută în primul său prospect prezentat Comisiei de Valori Mobiliare și Burse (SEC), când se așteaptă să plaseze 180 de milioane de titluri, cu opțiunea de a cumpăra alte 27, pentru 55 de dolari fiecare. Schimbarea criteriului se datorează tensiunilor comerciale din Statele Unite cu China și debutul slab al concurentului său Lyft. Așteptările s-au r...

A fost lansată Rețeaua Mondială a Turismului pentru Cumpărături

Actualitate şi Inovaţie
De săptămâna trecută, destinații și instituții reunite în Rețeaua Mondială a Turismului pentru Cumpărături (World Shopping Tourism Network) au o platformă în care pot împărtăși resurse, experiențe, soluții și informații. Compania Global Journey Consulting a anunțat lansarea internațională a acestei inițiative. "După prezentarea la diverse evenimente și forumuri de turism și includerea recomandărilor de companii și instituții, în această săptămână a început faza de lansare internațională a Rețelei Mondiale a Turismului pentru Cumpărături", a anunțat firma de consultanță Global Journay Consulting, membru afiliat al UNWTO, manager al organizației. Această rețea reunește destinații, instituții și companii care operează într-o mare varietate de sectoare: centre comerciale și retail, modă,...

Echilibrul dintre tehnologie și factorul uman, un element cheie pentru viitorul turismului

Actualitate şi Inovaţie
Tehnologiile, cum ar fi machine learning și inteligența artificială, au potențialul de a transforma sectorul turismului mondial, însă operatorii trebuie să găsească echilibrul corect între noile tehnologii și tratamentul uman. Acest lucru a fost înregistrat în cea mai recentă ediție a Arabian Travel Market (ATM), care a avut loc la Dubai la 1 mai, târg considerat barometrul pieței turismului din Orientul Mijlociu și Africa de Nord după ce a adunat peste 2.500 de expozanți în Dubai World Trade Center.  Aplicația de tehnologie în acest sector are, fără îndoială, un imens potențial de dezvoltare, de care pot beneficia toate companiile. Nu în zadar, potrivit datelor furnizate de Danielle Curtis, directorul expoziției ATM pentru Orientul Mijlociu, "investiția media a hotelurilor în tehnologi...

Videoclip TED: modul în care funcționează overbooking-ul aerian

Transporturi
În plin sezon de iarnă sau de vară și în aeroporturile mai aglomerate ca oricând, vor exista mereu pasageri care trebuie să rămână la sol și să piardă zborul din cauza unei situații de overbooking. De ce se întâmplă acest lucru? Un video elaborat de canalul educațional TED ne explică de ce și cum companiile aeriene vând mai multe bilete decât cele al scaunelor avionului.  Deși overbookingul este adesea exasperant pentru călători, overbooking-ul are loc deoarece crește profitul companiilor aeriene, potrivit TED. Practic se bazează pe un calcul complex al probabilităților, prin care se estimează (pe baza istoricului datelor compilate de compania aeriană) ce procentaj de pasageri nu va ajunge în sfârșit la aeroport și câte bilete suplimentare pot fi vândute pentru respectivul zbor. "...

Peste 10.000 de turiști sunt așteptați săptămâna viitoare la Tel Aviv, cu ocazia concursului Eurovision

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă Cu o săptămână înaintea startului concursului Eurovision municipalitatea din Tel Aviv este pregatită să primească cei 10.000 de turiști veniți special în oraș pentru a asista la concursul Eurovision. Hotelurile sunt rezervate în această perioadă în proporție de 90%, iar prețul unei camere începe de la 150 euro/noapte. 50 de autobuze vor fi puse la dispoziția turiștilor, pentru a facilita accesul în zona EXPO Tel Aviv. Montarea și amenajarea zonei pentru concurs durează deja de aproape două luni. 450 containere și camioane au fost descărcate și operate de 300 de tehnicieni. În total peste 1600 de persoane participă la organizarea evenimentului, inclusiv 500 de persoane care vor oferi informații despre eveniment la cele 15 centre de informare din Tel Aviv. ...

Home & Villas, platforma cu care Marriott va concura cu Airbnb

Hoteluri
După un an de teste, Marriott International a lansat deja portalul cu care va începe să concureze pe deplin cu Airbnb. Este vorba de Home & Villas by Marriott International, cu care inaugurează o nouă linie de afaceri, comercializarea turistică de case particulare.  Noua platformă își incepe activitatea cu aproximativ 2.000 de case de lux situate în peste 100 de destinații din Statele Unite, Caraibe, America Latină și Europa. Această nouă ofertă a gigantului ospitalității globale va începe să fie comercializată săptămâna aceasta - portalul homes-and-villas-marriott.com nu este încă activ- și, prin aceasta, speră ca cei 120 de milioane de membri ai programului  de loialitate al companiei, Marriott Bonvoy, să fie beneficiari, care vor putea obține ți utiliza punctele prin această n...

Expedia schimbă denumirea brandului său de închirieri de vacanță în Vrbo

Intermediari
Expedia Group a anunțat săptămâna aceasta că a schimbat numele diviziei sale globale de "unități de cazare alternative", până acum sub umbrela HomeAway, în Vrbo. Compania a explicat că în anul următor și ulterior Expedia Group va dezvolta o fază de lansare a site-urilor de branduri Vrbo pe piețe în care compania nu se află în prezent și va incepe rebranding-ul site-urilor existente.   CEO-ul Expedia, Mark Okerstrom, a indicat că "cu numeroasele schimbări tehnologice și de afaceri, și puterea platformei Expedia Group stimulându-ne, este momentul să ne concentrăm asupra strategiei noastre de brand. După o etapă de desfășurare treptată, vom colecta datele de care avem nevoie pentru a determina cum să introducem Vrbo în lume".    VRBO - cu numele original scris cu litere mari - a fost în...
Exit mobile version