„OTA nu sunt cel mai profitabil canal, dar merită să fie folosite”

Hoteluri
Hotelierii trebuie să își schimbe atitudinea față de OTA. Asta crede David Allan, directorul general al Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront. Acesta a subliniat că o agenție online "nu mi-a spus niciodată la ce preț ar trebui să vindem spre deosebire de departamentul de ahiziții coporatiste sau angrosiști".  "Cred că trebuie să existe o schimbare continuă în atitudinea industriei față de OTA, nu este cea mai rentabilă afacere a noastră, dar este cu siguranță un canal care merită utilizat și este, de asemenea, un canal care duce companiile către hoteluri", a spus el. La rândul său, directorul de distribuție și digital al Movenpick Hotels & Resorts, Amro Khoudeir, a insistat că "este o provocare" să ții pasul cu OTA-urile "și să te asiguri că nu ne fură mare parte din afacerile...

Vola.ro: Zboruri pline și creștere cu 40% a numărului bilete de avion vândute spre Cluj-Napoca, în perioada festivalurilor

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă Clujul și-a adjudecat două dintre cele mai mari festivaluri din țară, Electric Castle și Untold, iar publicul lor optează în număr din ce în ce mai mare să ajungă la festival cu avionul. Conform estimărilor Vola.ro, în săptămânile festivalurilor aeroportul „Avram Iancu” din Cluj-Napoca a înregistrat cu până la 40% mai mulți călători decât într-o perioadă normală. Luna iulie, cea mai aglomerată și scumpă din an pentru zborurile spre Cluj-Napoca Două dintre cele mai mari festivaluri din Europa, Untold și Electric Castle, au transformat luna iulie în cea mai aglomerată și scumpă din an, pentru călătoriile cu avionul la Cluj-Napoca. În perioada 30 iulie - 4 august 2019 (săptămâna festivalului Untold) au aterizat pe aeroportul din Cluj-Napoca cu 40% mai mulți căl...

Realitatea virtuală, o tehnologie foarte profitabilă pentru companiile de turism

Actualitate şi Inovaţie
Realitatea virtuală poate părea o tehnologie futuristă, dar există deja companii de turism care experimentează cu succes acest nou canal pentru a stârni interesul consumatorilor, după cum a descoperit EyeforTravel în raportul său "Does Virtuality Have a Place in Travel?" (Există un loc pentru realitatea virtuală în turism?).  În prezent, cea mai mare utilizare a acestei tehnologii este produsă în magazine, unde consumatorii o pot încerca gratuit, potrivit raportului. Branduri precum Thomas Cook, Flight Center și Virgin Holidays îl fac deja, punând în valoare principalul potențial al acestora în sector: a inspira călătorii. De asemenea, evită consumatorul costurile asociate în prezent cu majoritarea ochelarilor de realitate virtuală si cu sistemele de asistență ale acestora, care pot fi ...

Travelminit.ro: 192.000 de nopți plătite cu vouchere de vacanță în vara anului 2019

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă Conform platformei de rezervări hoteliere Travelminit.ro în sezonul de vară 2019 s-au înregistrat peste 190.000 de nopți plătite cu vouchere de vacanță, cu 269% mai mult decât anul trecut, când au fost doar 52.000 de nopți plătite cu tichete. Litoralul, Valea Prahovei, stațiunile balneare și principalele orașe din țară sunt în topul destinațiilor alese de români pentru vacanța de vară în România.  Explozie a rezervărilor folosind vouchere de vacanță. Creștere cu aproape 300% în 2019 Dacă în anul 2018 românii erau reticenți să folosească voucherele de vacanță și multe dintre pensiuni și hoteluri încă nu acceptau această formă de plată, în 2019 discutam despre aproape 200.000 de înnoptări înregistrate de Travelminit.ro folosind vouchere de vacanță, pentru reze...

Noul centru al lumii sau modul în care geopolitica marchează viitorul turismului

Actualitate şi Inovaţie
După ce a fost director a agenției de promovare a turismului din Spania, Turespaña, între 1987 și 1989, Julio Aramberri a început să predea turismul la universitățile din SUA și din 2003 în facultățile din China și Vietnam. Experiențele sale în Asia (el locuiește în prezent în Cambodgia) i-au permis să învețe despre cea mai vibrantă regiune economică din lume și să interpreteze ceea ce se întâmplă acolo, cu repercusiuni asupra geopoliticii globale și a industriei turismului.  Se spune că centrul lumii se deplasează de la Vest la Est. Este adevărat? Cred că, demult, s-a mutat deja din vest în bazinul Pacificului. Este ceva ce fostul președinte al Statelor Unite, Barack Obama, l-a recunoscut prin încercarea de a organiza Acordul Comercial Transpacific cu țările riverane pe ambele p...

Ryanair anunță 900 de concedieri între piloți și echipaj

Uncategorized
Ryanair a confirmat că ar putea reduce personalul cu până la 500 de piloți și 400 de membrii ai echipajului de cabină datorită, printre alți factori, impactul Brexit-ului, creșterii costurilor de carburant și întârzieri la livrarea aeronavelor Boeing 737 MAX. Trebuie amintit că până la jumătatea lunii iulie compania anunțase o tăiere semnificativă, dar mult mai mică, așa cum am anunțat în știrea Ryanair intenționează să închidă baze și să elimine un excedent de 300 piloți.  Compania a adăugat detalii despre această chestiune, după ce CEO-ul său Michael O'Leary, și-a prezentat planurile de restructurare într-un videoclip transmis miercurea trecută anagajaților săi, cărora le-a cerut "scuze" pentru "veștile proaste". În videoclipul de patru minute, managerul a indicat că reducerea forței de...

Companiile de croazieră investesc peste 800 de milioane de euro în tehnologie ecologică

Intermediari
Navele de croazieră au investit peste 1.000 de milioane de dolari (800 de milioane de euro) în noile tehnologii și combustibili mai curați pentru a reduce emisiile de gaze naturale, după cum a raportat Asociația Internațională a Liniilor de Croazieră (CLIA).  Potrivit asociației, industria de croaziere continuă să depună eforturi mari și să investească în tehnologii cu o politica de mediu puternică. Companiile de transport maritim sunt foarte angajate pentru sustenabilitate, deoarece, în afară de a fi o obligație, păstrarea resurselor naturale ale planetei este, de asemenea, un progres esențial pentru generațiile viitoare și pentru experiența de croazieră în sine. Navele sunt din ce în ce mai moderne și mai eficiente și sunt supuse reglementărilor internaționale privind transportul ma...

Vânzare directă sau indirectă? Diferența de profit este de doar 0,03%

Hoteluri
Hotelurile care încearcă să crească rezervările directe în detrimentul agențiilor și OTA riscă să aibă graduri de ocupare mai mici cu economii de costuri "nemăsurabile", potrivit unui raport sponsorizat de Asociația Europeană de Servicii de Tehnologie și Turism (ETTSA), care reprezintă OTA și GDS-urile lider.  Din acest motiv, ETTSA sugerează că principalul motiv pentru care hotelierii promovează vânzările directe, "este de a reduce transparența pentru consumatori". Studiul firmei de consultanță de economie Infrata, intitulat Hotel Distribution Cost, arată că distribuția directă nu este mai ieftină pentru hoteluri decât vânzările intermediare. Și pentru a-și susține argumentul, studiul explică că a găsit doar o mică diferență de 0,03% în "contribuția beneficiilor nete" între canalele...

Tehnologiile fundamentale în 2019, potrivit Deloitte

Actualitate şi Inovaţie
Asistenții virtuali, rețelele 5G și inteligența artificială bazată pe cloud sunt cele trei tehnologii care sunt chemate să reprezinte un rol fundamental în 2019, când vine vorba de creșterea conectivității și a potențialului de inovație, conform prognozelor Deloitte pentru anul viitor.  Asistenții virtuali vor atinge valoarea de 7.000 de milioane de dolari (6.200 milioane de euro) în 2019, conform prognozelor Deloitte pentru anul viitor, ceea ce va însemna o creștere de 63% față de 4.300 milioane de dolari (3.800 de milioane de euro) din 2018, devenind astfel dispozitivul cu cea mai rapidă creștere. O dovadă în acest sens este că în Statele Unite s-au vândut deja 164 de milioane de unități la un preț mediu de 43 de dolari (38 de euro). Cu toate acestea, după cum avertizează Deloitte,...

Clasamentul principalelor piețe emitente din lume

Actualitate şi Inovaţie
Statele Unite au rămas prima piață emitentă din lume în 2018, urmate de China, Germania, Marea Britanie și Franța, potrivit celei mai recente ediții a Mastercard Global Destination Cities Index: Origins (Indexul Global de Orașe de Destine: Origini).  Raportul Mastercard, care se concentrează pe țările de origini ale călătorilor și principalele destinații ale acestora, evidențiază în special evoluția Chinei, care în ultimii ani a reușit să rămână una dintre principalele piețe emitente a lumii. El subliniază că locuitorii săi se deplasează în străinătate atât pentru călătorii de afaceri, cât și pentru petrecerea timpului liber, așa cum nu au făcut-o niciodată până acum. China a trecut de numărul șapte, înregistrat în 2009 în clasamentul țărilor emitente, la cele două actuale, în urma Sta...
Exit mobile version