OTA câştigă bătălia pentru rezervările hoteliere în SUA

Agenţiile online americane au înregistrat creşteri ale rezervărilor hoteliere de 15% în 2014, depăşind creşterea n acest teren a site-urilor de rezervări hoteliere pentru al treilea an consecutiv, potrivit PhoCusWright

Procentul de piaţă al rezervărilor hoteliere online capturat de OTA a ajuns în anul finalizat recent la 48%, comparativ cu 46% din 2012.

Aşa cum indică firma de consultanţă, segmentul de transport aerian nu ajutat mult în ultimii ani agenţiile online, dar acestea au ştiut să-şi orienteze strategia spre zone mai profitabile, mai ales spre afacerea hotelieră, unde au stimulat puternic obţinerea de marje mai mari.

Hotelurile s-au dovedit a fi mai rentabile pentru OTA. #shu#.

Hotelurile s-au dovedit a fi mai rentabile pentru OTA. Imagine Shutterstock.

 

“OTA au condus revenirea apetitului cumparatorilor de hotel de gamă medie, care se inversase recent în favoarea furnizorilor şi au înlocuit pierderile de venituri ca urmare a rezervărilor directe de zboruri”, asigură anlistul PhoCusWirght Maggie Rauch. “O piaţă hotelieră masivă, însoţită de o îmbunătăţire a vânzărilor de zboruri şi a avantajului timpuriu în captarea de rezervări de călătorii de pe telefonul mobil, cresc perspectivele intermediarilor”.

Hotelurile şi cazarea în general vor forma un procent de creştere a veniturilor ale OTA, crescând rezervările brute ale agenţiilor online de la 44% în 2012 la 51% în 2016.

Pe de altă parte, rezervările de hotel prin intermediul canalelor mobile, un element cheie care conduce creşterea rezervărilor, va contribui la acest avantaj. În 2014, mobilul a monopolizat aproximativ un sfert din rezervările de hotel ale OTA, comparativ cu 11% în cazul site-urilor de hotel.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply