Shadow

Organizația Germană pentru Turism: „După un an de turism deficitar, repornim motoarele turismului prin promovarea tradițiilor și meșteșugurilor autentice”

Comunicat de presă

Vara anului 2021 este momentul zero pentru majoritatea destinațiilor turistice, iar Germania își propune să atragă turiștii din întreaga lume prin promovarea tradițiilor, a meșteșugurilor tradiționale și a ofertei culturale vaste în tot ansamblul său.

2020 – România în topul țărilor-sursă cu cea mai mică scădere a numărului de înnoptări 

Pandemia de coronavirus a adus incomingul German aproape de punctul în care se afla în anul 1993. Dacă în perioada 1993  – 2020 incomingul German a înregistrat recorduri anuale consecutive și creștere totală de peste 159%, în anul 2020 numărul total al înnoptărilor înregistrate a fost de 32 milioane. Scăderea față de 2019 a fost de aproximativ 70%.

Românii au efectuat un total de 0,8 milioane de înnoptări în anul 2020, în scădere cu aproximativ 30% față de anul 2019 și se află astfel printre naționalitățile cu cea mai mică scădere a numărului de înnoptări în Germania.

Organizația Germană pentru Turism: „După un an de turism deficitar, repornim motoarele turismului prin promovarea tradițiilor și meșteșugurilor autentice” | Agenția de presă Rador

2021 – Organizația Germană pentru Turism mizează pe turismul cultural pentru repornirea motoarelor turismului

Conform studiului World Travel Monitor realizat de IPK International în numele Organizației Germane pentru Turism, trendul cel mai pregnant post-COVID în ceea ce privește interesele de călătorie ale turiștilor din toată lumea este reprezentat de turismul sustenabil și de promovarea valorilor autentice, tradiționale. Astfel, pentru vara anului 2021 Organizația Germană pentru Turism mizează pe turismul cultural pentru repornirea motoarelor turismului.

Se va pune accentul pe orașele germane tradiționale, pe meșteșuguri, producători locali, gastronomie, cultură și arhitectură, precum și pe posibilitatea realizării a numeroase activități în inima naturii.

Petra Hedorfer, președintele Organizației Germane pentru turism, explică: „Experiențele autentice în orașe și gama largă de oferte turistice disponibile oferă oportunități excelente destinației turistice Germania de a atrage turiști în ciuda pandemiei. Conform datelor Comisiei Europene, peste 30% dintre europeni își doresc să reia călătoriile urbane, dar cu un puternic specific local. Iar orașele Germaniei oferă fix această combinație unica de urbanism și tradițional.”

Topul celor mai apreciate experiențe tradiționale pe care turiștii le pot avea în Germania

  1. Degustarea pâinii artizanale

În Germania, pâinea este mai mult decât un simplu aliment. Arta germană a coacerii pâinii cuprinde aproximativ 3.200 de tipuri de pâine și a fost adăugată pe lista patrimoniului cultural imaterial al UNESCO.

  1. Gastronomia locală

Germania este o destinație cu rădăcini gastronomice puternice și atrage turiștii iubitori de preparate locale și vinuri regionale prin vizite la podgorii apreciate în toată lumea, prin cele peste 1.500 de fabrici de bere regionale și bineînțeles prin experiențele de fine dining în aproximativ 300 de restaurante cu stele Michelin.

  1. Artizanii tradiționali

Turiștii sunt încurajați să treacă pragul micilor ateliere de design și artă tradițională și chiar să participe la workshop-uri despre cele mai vechi meșteșuguri ale Germaniei.

  1. Arhitectura urbană

Germania oferă un mix unic de tradițional și urban, iar orașele sale adeseori se confundă cu o galerie de artă stradală. De la arhitectura clasică și până la arta stradală modernă, turiștii se vor putea bucura un adevărat spectacol urban.

  1. Muzica clasică

Aproximativ o treime din toate spectacolele de operă din întreaga lume au loc în sălile de spectacole din Germania.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.