Opt sfaturi pentru ca hotelierul să recâştige controlul asupra distribuţiei

62% dintre clienţi în timpul itinerariului lor de achiziţionare vizitează site-ul hotelului, iar 78% face acest lucru înainte de rezervare, conform datelor furnizate de Antonio Anguiano, responsabil pentru Business Solutions la FastBooking. Acesta este, prin urmare, “un moment critic, deoarece utilizatorul de Internet caută informaţii, fotografii cu hotelul, etc, pe care trebuie să ii le oferim dar şi avantaje ca să rezerve pe site-ul nostru”. Pentru aceasta el oferă nişte sfaturi “pentru ca hotelierul să recâştige controlul asupra distribuţiei”.

Printre sfaturile pentru recuperarea acestui control asupra comercializării, Antonio Anguiano a menţionat:

1. Oferă-i ogaranţie de cel mai bun tarif pe site, “dar nu doar o ştampilă care sa indice acest lucru, ci specfică cu instrucţiuni detaliate modul în care poate beneficia de această garanţie, dacă este necesar”.

2. A avea un registru pentru a avea acces la oferte exclusive, “acelaşi lucru îl face Booking; este uşor de aplicat.

3. Utilizarea sistemelor de geolocalizare pentru a efişa oferte speciale.

Hospitality Digital Lab in Madrid cu FastBooking.

Hospitality Digital Lab, Madrid.

4. Furnizarea de informaţii de preţ minim în timp real pe site-ul hotelului. Este, potrivit lui Anguiano, “cel mai important: să ai un text descriptiv, preţul şi butonul de cumpără, pentru că clientul atunci când caută fotografii cu hotelul să găsească acest boton, aşa cum face Amazon. În acest fel, se multiplică intrările la motorul de căutare, crescând rata de conversie.

5. Crearea de oferte pe care OTA nu le pot distribui, ca plusvaloare, pachete (preţul camerei + avantaje cu reduceri), şi preţuri complexe (sejur minim + tarife reduse + nopţi suplimentare cu reduceri).

6. Utilizarea dewidget-uri persuasive de vânzare” aşa cum face Booking: rămân atâtea camere disponibile, atâtea persoane se uită în acest moment la aceeaşi ofertă, etc., ceea ce motivează cumpărarea compulxivă. De asemenea, un mic comparator în care să se reflecte preţul rezervării directe şi Booking, specificând şi avantajele pe care le are clientul pentru rezervarea pe site-ul hotelului.

Pe scurt, aşa cum a concluzionat Anguiano, “utilizarea tehnologiei şi a tehnicilor de marketing pentru a oferi cel putin paritate de preţ între site-ul hotelului şi OTA, recâştigarea controlului distribuţiei.

 

A seduce şi a se concentra pe ceea ce căuta clientul

Pilar Sanchez Aita, responsabil de FastBooking pentru Spania şi Portugalia, a aprofundizat, de asemenea, cheile pentru atragerea traficului pe site-ul hotelului şi creşterea ratei de conversie:

7. “Seducereaeste cheia”, afirmă ea, aşa că “site-ul hotelului trebuie să aibă multă grijă de conţinutul său, imagine şi servicii, oferind de exemplu mai multe clipuri video, mai atractive pentru clienţi şi care ajută, de asemenea, la îmbunătăţirea poziţionării”.

8. “Concentrează-te pe ceea ce caută clientul”şi pentru această propunere să ne uităm la ceea ce face Booking şi să il aplice pe site-ul hotelului: harta cu locaţia, informaţii relevante cu privire la serviciile pe care le oferă hotelul, includerea profilurilor de pe reţelelor sociale pe site “ca şi serviciu clienti dar şi pentru conversie; a fi transparent punând  comentariile clienţilor pe site”, a avea un “motor de rezervări clar şi simplu care să ofere cel mai bun tarif garantat şi informaţii corecte şi necesare despre cameră”; plus un buton “call to action”.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply