Shadow

Obiceiurile clientului care trebuie luate în considerare pentru a crește vânzarea directă

Înțelegerea modului în care călătorii caută pe Internet diferite opțiuni și în cele din urmă își fac rezervarea este vitală pentru a capta cu precizie respectiva rezervare. Cu date de calitate, hotelierul își poate adapta mai bine strategiile de marketing și viza potențialii clienții în etapa itinerariului de cumpărare în care este cel mai probabil să ia decizia. 

 

SiteMinder detaliază în acest infographic modul în care utilizatorii se confruntă și își fac itinerarul de cumpărare până când în final își fac rezervarea.

 

Primul pas pentru a obține mai multe rezervări este înțelegerea motivațiilor călătorilor și ce influențează decizia lor de cumpărare. Doar odată ce hotelierul are o imagine clară cu privire la stimulii la care răspund aceștia, după cum avertizează SiteMinder, pot aplica strategiile adecvate pentru a capta rezervările lor. Iată câteva dintre datele care trebuie luate în considerare:

– Călătorii de leisure vizitează în medie 4,4 pagini diferite înainte de rezervare. 

– Site-urile hoteliere sunt consolidate ca fiind cel mai influent factor pentru călători, urmat de din gură în gură și OTA

– Utilizatorii efectuează în medie 3,4 vizite pe un singur site web înainte de a rezerva. 

– Atunci când vizitează un site web, consumatorii indică faptul că au nevoie de 15,9 secunde pentru a-și forma o opinie inițiala despre hotel.

– 87% dintre călători spun că imaginile de calitate îi influențează, în timp ce 77% acordă atenție designului web

– Informațiile despre hotelul în sine și despre cameră sunt cel mai apreciat conținut scris, inainte de comentariile clienților și informații despre mediu. 

– 83,5% spun că WiFi-ul gratuit este important, un procent care în cazul micului dejun gratuit scade la 64%. 

– Prețul este și motivul predominant pentru care călătorii părăsesc site-ul.

– 59% dintre clienți nu sunt dispuși să schimbe datele daca cele pe care le preferă nu sunt disponibile.

– 76% dintre utilizatori indică faptul că, dacă au o întrebare sau au nevoie de asistență sună la telefon.

– Aproape jumătate dintre respondenți consideră foarte importante programele de loialitate, 78% subliniind reducerile drept recompensa ideală. 

Hábitos del cliente a tener en cuenta para aumentar la venta directa

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.