Shadow

New York a revenit la turism mizând pe „staycations”

New York a încurajat populația sa locală să revatilizeze turismul în The Big Apple, lovit puternic de pandemia de COVID-19, cu o campanie care îi invită să se „reconecteze cu orașul pe care îl iubesc” și să viziteze hotelurile, restaurantele și afacerile care își redeschid ușile în cele cinci districte ale marelui oraș. 

Campania folosește sloganul „All in”, preluată de la poker și care înseamnă să pariezi totul și face parte dintr-un plan de acțiune al Coaliției pentru recuperarea turismului din New York, un grup de antreprenori, organizații și instituții culturale care consiliază Primăriei sub bagheta NYC & Company, organismul care se ocupă de promovarea turismului.

Acesta este împărțit în trei etape care vor progresa pe măsură ce orașul va progresa în redeschiderea sa, astfel încât programele de promovare și turism sunt în primul rând sunt hiperlocale destinate populației metropolitane și, atunci când condițiile vor permite, vor fi extinse la nivel regional și național până când vor veni turiștii internaționali în viitor.

„Concentrația noastră inițială pe hiperlocal este extrem de importantă, deoarece, așa cum am aflat după criza financiară din 2008, pentru a reușii ca locuitorii New Yorkului să petreacă în orașul lor prin ‘staycations’ (vacanța acasă) și alte promoții a fost o parte cheie a succesului nostru”, a explicat NYC & Company în „foaia de parcurs”. 

Potrivit cifrelor companiei, in 2019 au fost 66 de milioane de turiști în New York, majoritatea vizitatorilor din SUA, ceea ce a alimentat un sector cu aproximativ 403.000 de locuri de muncă și o activitate economică de 71 de miliarde de dolari care a generat venituri fiscale de 7 miliarde.

Cu toate acestea, încetinirea pandemiei și restricțiile de zbor au „întrerupt” turismul în a doua jumătate a anului 2020, cu muzee, atracții și Broadway închise și restaurante cu capacitate limitată, ceea ce duce la „o pierdere rapidă și profundă de locuri de muncă” pe care aceasta inițiativă încearcă să o atenueze.

În acest sens, o parte a campaniei constă în standardizarea practicilor de sănătate publică printr-un „jurământ” al cetățenilor și al proprietarilor de afaceri să se angajeze să respecte regulile sanitare, standardele de igienă și distanța socială pentru a combate răspândirea COVID-19.

Printre inițiative, a fost creat un videoclip promoțional cu elemente iconice din New York, cum ar fi oamenii săi, peisajele și restaurantele sale, iar o expoziție publică va fi instalată pe panouri în aer liber din tot orașul cu lucrări create de artiști emergenți locali. 

De asemenea, restaurantele au fost invitate să arate în video pentru a-și „întâmpina” clienții în „noua normalitate” și a face cunoscutele micile afaceri, iar unii newyorkezi bine-cunoscuți vor deveni „influencers” ai orașului în rețelele de socializare.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.