National Geographic intră în industria hotelieră cu Unique Lodges Collection

National Geographic Society a anunţat lansarea National Geographic Unique Lodges of the World, o colecţie de 24 de hoteluri boutique în întreaga lume, o cifră pe care intenţionează să o dubleze în acest an, deşi vice-preşedintele executiv de Călătorii şi Licenţe a Grupului, Lynn Cutter, recunoaşte că obiectivul este ca toate hotelurile să îndeplinească criteriile sale. Aceste criterii au la bază durabilitatea, experienţa călătorului şi calitatea ofertei.

National Geographic va fixa elementul experienţial şi durabilitatea ca şi caracteristici distinctive ale colecţiei. Portofoloiul său include deja hoteluri ca Fogo Island Inn în Newfoundland (Canada), Grootbos Private Nature Reserve în Africa de Sud, şi The Ranch at Rock Creek în Montana (Statele Unite).

Toate vor beneficia de campanii de publicitate în National Geographic, de marketing digital şi pe reţelele sociale, precum şi de schimbul de bune practici între hotelurile membre.

 Resort-ul Nimmo Bay Wilderness, în Canada, este altul din cele 24 de hoteluri boutique care fac parte din National Geographic Unique Lodges of the World.

Resort-ul Nimmo Bay Wilderness, în Canada, este altul din cele 24 de hoteluri boutique care fac parte din National Geographic Unique Lodges of the World.

 

National Geographic intră astfel pe o piaţă cu un număr mare de concurenţi care au propiile lor colecţii care vizează segmente specifice ale cererii. De la operaţiunile tradiţionale ale marketingului hotelier ca The Leading Hotels of the World (LHW) sau Relais&Chateaux, la Jetsetter sau AFAR magazine, crearea de liste reduse de hoteluri unice permite unui brand turistic să se adreseze unui anumit public şi să iasă din listele lungi ale Expedia  sau Priceline.

Criteriile acestor organizaţii şi branduri variază de la sistemul de 850 de puncte pe care trebuie să le îndeplinească hotelurile LWH la angajamentul de a obţine un punctaj mai mare de 4,5 stele pe TripAdvisor dacă doreşti să intri şi să rămâi în Jetsetter.

În cazul National Geographic, şi potrivit lui Cutter, “suntem prima colecţie a unei organizaţii educative independentă şi recunoscută la nivel mondial cu un amplu proces de selecţie in situ şi un grup de resurse globale în spate”.

Private Expeditions

Dar angajamentul Grupului cu turismul durabil nu se opreşte aici, deoarece hotelurile incluse în Unique Lodges Collection vor fi, de asemenea, în itinerariile exclusive ale  Private Expeditions, datorită colaborării cu agenţii agenţiei Virtuoso.

Acest nou produs se bazează pe brandul deja existent de călătorii organizate Expeditions, dar se concentrează pe pachete personalizate mai mult decât pe cele de grup, deoarece a identificat o creştere mare a călătoriilor independente. În cuvintele lui Cutter, “ne dorim să fim compania la care să apelezi dacă eşti în căutarea unui turism de experienţe autentice, pline de conţinut şi atractive; mergând de la vis la planificare, la a le trăi şi a împărtăşi experienţa”.

Private Expeditionas va lansa 13 itinerarii care includ şederi în unele din aceste 24 de hoteluri, cu sprijinul reţelei de ghizi şi experti ai National Geographic.

Deşi National Geographic Society este cunoscută mai mult pentru brandurile sale media,  vânzarea de produse turistice a fost o parte esenţiala a afacerii sale din 1999. Prin urmare, aşa cum asigură Cutter, “nu este nimic nou”. Avem un angajament puternic în acest domeniu şi a fost o afacere în creştere pentru noi de ani de zile”.

 

Informaţia de referinţă este disponibilă pe Skift.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply