Millennials, o piaţă de oportunitate pentru hotelurile independente

Hotelurile independente se confruntă cu un mare potenţial pentru a atrage Millennials, cu condiţia să pună în valoare calităţile şi caracteristicile care le fac pentru a răspunde la căutarea de experienţe unice, atât în destinaţii cât şi în hoteluri. Aşa asigură HotelREZ Hotels & Resorts, care tocmai a lansat un ghid de sfaturi practice pentru acest tip de unităţi de cazare.

S-a vorbit deja, şi mult despre Millennials şi pasiunea lor pentru tehnologie, telefoanele mobile şi necesitatea de a obţine ceea ce îşi doresc imediat. Pentru 2030 este de aşteptat că această generaţie de călători să ajungă la 78 de milioane de persoane, depăşind babyboomers cu 18 milioane.

În acest sens, aşa cum a explicat Sharon Wimborne, directoarea de Marketing şi e-Commerce a HotelREZ, “unele dintre cheile identificate în ghidul nostru arată că, într-adevăr, Millennials aşteaptă cele mai recente aplicaţii tehnologice, dar tânjesc şi după  experienţe de cazare autentice şi emoţionante, şi aici este unde hotelurile mici şi independente pot ieşi în evidenţă”.

Şi, în opinia sa, “multe dintre aceste hoteluri nu sunt cu adevărat conştiente cât de atractiv este produsul lor pentru această nouă generaţie de călători, nici cum să profite de caracterul lor unic, motiv pentru care am creat acest ghid”.

Ca hotel independent, adaugă ea, “are flexibilitatea pe care marile lanţuri nu o au. Ei pot oferi clientului o experienţă unică, autentică. De obicei, este mai uşor să adaugi aplicaţii şi servicii tehnologice la această ofertă care încearcă să creeze autenticitate”.

 

Tendinţe noi

Printre noile tendinţe hoteliere detectate de HotelREZ se evidenţiază automatizarea check-in-uluilobby-urile ‘sociale’ în care clienţii pot interacţiona, serviciul de concierge inteligent prin intermediul reţelelor sociale şi al aplicaţiilor, rezervări canalizate prin aceleaşi retele, hoteluri capsulă, aşa-numitele poshtels (hostels “elegante”) şi hoteluri sustenabile.

Având în vedere aceste tendinţe HotelREZ oferă următoarele sfaturi pentru a atrage Millennials:

– Nu vinde, câştigă loialitatea.

– Fii unic.

– Fii mobil.

– Vorbeşte mai puţin şi mai multe imagini. 

 Sprijina o cauză (ecologică) şi anunţă acest lucru peste tot.

Infographic realizat de HotelREZ cu privire la caracteristicile nişei de piaţa a Millennials.

Infographic realizat de HotelREZ cu privire la caracteristicile nişei de piaţa a Millennials.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply