Marile lanţuri, concentrate pe captarea pieţei chineze online

83% din marile lanţuri hoteliere au un site pentru piaţa din China, în comparaţie cu jumătate dintre hotelurile independente, potrivit studiului Digital IQ Index realizat de L2.

Marile lanţuri dezvoltă o strategie puternică de expansiune în China cu privire la prezenţa hotelurilor în această ţară. Lanţurile hoteliere ca Hilton WorldwideWyndham Hotel GroupHyatt Hotels sau Starwood Hotels & Resorts Worldwide au planificat o creştere semnificativă în următorii ani, în cazul acestui ultim lanţ, intenţionează să dubleze potofoliul său de lux în China până în 2015.

Marile lanţuri, concentrate pe captarea pieţei chineze online

Dar lanţurile hoteliere nu se conformă cu captarea clientului provenit de pe toate punctele de pe glob către China, doresc să profite şi de potenţialul pieţei chineze ca şi emitent. China a depăşit deja pieţele majore ale lumii, Statele Unite şi Germania, ca emitent de turişti, iar în 2030 va deveni cea mai mare piaţă internă din lume. Iar piaţa de turism online va creşte cu 73% până în 2018.

Astfel, lanţurile hoteliere încearcă să capteze această piaţă folosind prezenţa online. Potrivit sudiului realizat de L2, 51% dintre cele mai prestigioase lanţuri hoteliere au un site pentru piaţa chineză, prezenţa pe reţelele sociale şi site mobil, în timp ce 15% are un site în limba chineză, dar doar una din celelalte două (sau prezenţa pe reţelele sociale sau site mobil), 5% are doar site, 11% nu au site dar are prezenţă pe reţelele sociale sau aplicaţie pentru mobil şi 18% nu nici o prezenţă digitală.

 

Sursă: hosteltur.com

 

 

Leave a Reply