Lufthansa asigură că vânzările nu au scăzut după aplicarea taxei de 16 €

La întrebările adresate de ziarul spaniol Hosteltur cu privire la progresul vânzărilor de la 1 septembrie, când compania a început să perceapă 16 euro pentru rezervările făcute prin GDS, Lufthansa asigură că, la nivel internaţional, intervalul de timp este încă limitat pentru a avea o evaluare, şi că speră să mai poată conta cu date semnificative.

Totuşi, compania adaugă că, în acest timp scurt transcurs de la 1 septembrie nu a observat o tendinţă de schimbare semnificativă, în general, fără a specifica dacă este vorba de vânzările prin GDS sau de pe site-ul său web.

În timp ce Lufthansa spune că iniţiativa sa de a percepe aceşti 16 euro pentru rezervări răspunde la o “strategie comercială nouă” ce vizează costuri care sa fie “mai echitabile şi mai transparente pentru utilizatori”.

Şi cu privire la agenţii spune: “Ne dorim să lucrăm împreună cu agenţi de turism şi sistemele de distribuţie globală pentru a favoriza ca vânzarea de bilete să fie mai ieftină şi mai orientată spre client. Şi, de aceea, am dezvoltat o gamă de soluţii tehnologice, pe care le vom putea oferi clienţilor noştri în viitorul apropiat”.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply