Shadow

La ce lucrează intermedierea pentru a-și asigura viitorul?

Reprezentanții de top ai sectorului turistic european, reuniți timp de două zile la prima ediție online a Phocuwright Europe, au analizat direcția în care se îndreaptă sectorul într-un moment la fel de incert ca acesta și cu atâtea provocări, și pentru intermediereGreg Webb, CEO-ul Travelport, a dezvăluit că lucrează pentru ca rolul intermediarilor să rămână relevant în viitor

Travelport dorește să asigure companiilor aeriene pe platforma sa, în cuvintele CEO-ului său, „cea mai bună experiență de comercializare, oferindu-le valoarea maximă atât pentru rutele lor de leisure, cât și în cele de business”.

Greg Webb, CEO-ul Travelport, a recunoscut că lucrează pentru a fi mai agili în aplicarea tehnologiei viitorului.

Pentru aceasta, oferă „flexibilitate maximă” dezvoltărilor sale tehnologice și modelului de afaceri. Deloc surprinzător, Webb a explicat că intenționează „să continue să inoveze cu tehnologia pe care o avem deja și să fie mai agili în aplicarea tehnologiei viitorului”.

Travelport s-a concentrat, potrivit CEO-ului său, pe „a fi cel mai bun agregator de conținut între cumpărători și vânzători”, pentru că acolo se află viitorul. 

Are modelul operatorilor de turism viitor?

Samih Sawiris, președintele Orascom Development și acționar principal al FTI Group, crede în viitorul modelului de operator de turism din Europa, deoarece „este cel mai eficient în comercializarea unui produs care combină componentele transportului aerian, transferurile și hotelul; niciun alt model nu și-a depășit eficiența în acest domeniu”.

În opinia lui Samith Sawiris este important ca operatorii de turism să ofere un serviciu clientului pentru ca acesta să se simtă sprijinit pe tot parcursul călătoriei sale.

Deși a recunoscut, de asemenea, că are în fața multe provocări, precum „distribuția online sau adăugarea de valoare clientului cu serviciul de concierge în fața oricărui incident care ar putea avea loc în timpul călătoriei sale, astfel încât să se simtă sprijinit și însoțit în orice moment, un alt avantaj competitiv față de OTA”.

În acest sens, el a coincis cu Michael Frey, CEO al MTS Globe, care a subliniat că „în acest moment în care investim să oferim mai multe servicii, nu atât în a procura mai mult conținut. Pentru aceasta, am ales să oferim o experiență mai locală în destinatii pentru a ne însoți clienții mai îndeaproape și a-i inspira cu mai multă siguranță”.

„Criza ne oferă o mare oportunitate de a ne concentra din nou pe serviciul clienți”, așa cum a subliniat Michael Frey. Pentru Beat Blaser, partener executiv și cofondator al Falkensteiner Ventures AG, „este timpul să gândim în afara afacerii operatorilor de turism și să investim în aceasta”. 

De fapt, s-au adaptat deja noii situații generate de criză promovând pachete către destinații interne sau schimbând tururile și activitățile tradiționale la destinație cu alte locuri mai puțin aglomerate, fiind ceea ce solicită clientul, părăsind circuitul tradițional. Un client care așteaptă de multe ori să ajungă la destinație pentru a face o rezervare pentru acest tip de produs, potrivit Luuc Elzinga, fondator și președinte al Tiqets.

De la stânga la dreapta și de sus în jos, Beat Blaser, de la Falkensteiner Ventures AG; Michael Frey, de la MTS Globe; Luuc Elzinga, de la Tiqets; Julian Weselek, de la Tourlane; și moderatorul, Dirk Rogl, de la Phocuswright.

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.