Şi lanţurile hoteliere de lux optează pentru reşedintele private

Tot mai multe lanţuri de lux aleg să creeze branduri pentru a unifica oferta lor de suites şi reşedinte private, pe măsură ce cererea de intimitate şi exclusivitate, afirmă surse din sector.

Rob Cornell, prim-vicepreşedinte al Preferred Hotels & Resorts, recunoaşte în acest sens că “acum câţiva ani au început experimentele cu reşedinte cu servicii, deoarece nu doar că aici era oferta, ci avea şi o cerere mare. Deşi de multe ori hotelurile cu acest tip de produs nici măcar nu includeau aceste unităţi în sistemele lor de rezervare”.

A ajuta hotelurile sale membre să obţină mai multă vizibilitate a fost obiectivul pentru care Preferred Hotel Group a lansat programul său Preferred Residences în luna februarie, format din 18 unităţi de cazare. Preferred Residences este o colecţie de vile, bungalouri, condominii şi alte unităţi disponibile în hotelurile şi resort-uri de lux din întreaga lume, din care toate sunt unităţi asociate.

“Noi nu ne vom schimba”, asigură Cornell, atunci când a fost întrebat dacă vor oferi brandul hotelurile care nu sunt membre ale lanţului. “Mulţi alţii din lucru doresc ca acest lucru să fie aşa”.

Cornell prevede o creştere a numărului de membri al Preferred Residences de între 10% şi 15% anual în următorii doi ani, astfel încât, până la sfârşitul anului 2016 portofoliul va avea între 30 şi 35 de propietăţi. Fiecare îndeplineşte criteriile de colectare Preferred, care include 500-700 de articole, în funcţie de mărimea hotelului.

Pentru a se asigura că unităţile respectă standardele Grupului, Preferred realizează inspecţii surpriză în instalaţiile sale. “Există un scor minim de referinţă pe care hotelurile trebuie să le despăşească”.

Cash flow-ul este mai bun în conceptul de vile, potrivit experţilor. În imagine, una dintre propietăţile Private Residence by SLH, în Malaezia.

Cash flow-ul este mai bun în conceptul de vile, potrivit experţilor. În imagine, una dintre propietăţile Private Residence by SLH, în Malaezia.

Small Luxury Hotels of the World

Small Luxury Hotels of the World (SLH) a apreciat un interes similar al clienţilor săi de lux, care a determinat compania să lanseze Private Residence by SLH în luna octombrie.

În ultimii ani, aşa cum a subliniat Paul Kerr, CEO-ul SLH, “am văzut că luxul tinde spre exclusivitate şi la intimitate. Clienţii caută din ce în ce mai mult o unitate de cazare pe care le oferă servicii hoteliere de lux complete, dar cu un plus de intimitate adăugat”.

Reşedintele private trebuie să fie deţinute şi gestionate de un membru hotelier al SLH, şi trebuie să îndeplinească aceleaşi “standarde riguroase de calitate” ca şi hotelurile, spune Kerr.

Linda Bruno, directorul executiv al Consulente International, o companie de marketing specializată în dezvoltarea de resort-uri de lux independente, a afirmat că hotelurile caută să obţină cota lor din plăcintă reşedintele private pentru că sunt comercializate la un preţ superior şi cea mai mare parte a afacerii este vânzarea directă, ceea ce reduce comisioanele.

În cuvintele lui Bruno, “cash flow este mult mai bun în conceptul de vilă”, adăugând că unele hoteluri au dovedit succesul vilelor şi bungalourilor din Caraibe şi acum doresc să participe.

În afară de beneficiul economic, merg mână în mână cu firmele de marketing global ca Preferred şi SLH le oferă vizibilitate propietarilor şi managerilor de hotel prin intermediul unui nou canal. Şi multe hoteluri de lux au dependente private şi nu ştiu cum să le comercializeze, aşa cum semnalează surse din industrie.

“Este o vânzare atât de unică”, afirmă Cornell, “încât a încerca să rezervi o vilă sau un condominiu online este aproape imposibil fără să ridici telefonul“. Prin urmare, Preferred a introdus un serviciu de asistenţă dedicat exclusiv realizării de rezervări ale hotelurilor sale cu unităţi de cazare private.

Compania a creat, de asemenea, un manual de lucru cu informaţii cu privire la reşedinte pentru a ghida procesul de vânzare a fiecărei propietăţi. Nu este surpinzător că, aşa cum afirmă Cornell, “pentru a putea face o vânzare unică trebuie să ai o persoana foarte bine formată la telefon”.

SLH oferă, de asemenea, o echipă multilingvă de manageri de rezervări VIP pentru a ajuta clienţii din întreaga lume.

 

Unde pot eşua hotelurile

Bruno subliniază faptul că hotelurile pot oferi niveluri ridicate de serviciu în cadrul unei reşedinţe private, “ajutând cu transportul, babysitting, spa, etc. având grijă de toate în avans. Tipul de persoană care alege acest tip de unitate de cazare necesită o întreţinere ridicată, dar nu iartă dacă nivelul serviciului nu este cel aşteptat”.

Prin urmare, adaugă el, “hotelurile cu reşedinte private trebuie să gândească mai mult ca operatori de vile, prevăzând de exemplu un sejur minim de o săptămână. Ei continuă să fie hotelieri, astfel că vor continua să se gândească la comercializarea camerelor pe nopţi. Ei nu văd faptul că acest lucru nu doar că poate fi aplicat la sejururi de cinci sau şapte nopţi, dar dacă în plus faci acest lucru într-adevăr bine, faptul că oamenii revin în fiecare an va fi cu siguranţă o tendinţă”.

Informaţia de referinţă este disponibilă pe HotelNewsNow.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply