Infographic: în jurul lumii în companiile low cost

Deşi aviaţia comercială a evoluat în multe feluri şi în multe sensuri în ultimul deceniu, cel mai mare impact pe care l-a avut industria este, fără îndoială, evoluţia companiilor aeriene low cost. Şi, în prezent, dezvoltarea acestui model de afacere în toate regiunile din lume este atât de mare încât poţi să faci înconjurul lumii cu acest tip de operatori, care au egalat deja conectivitatea aeriană a companiilor de reţea şi alianţele lor globale.

Dean Wicks, directorul executiv de Zboruri al Wego, portalul de căutări de zboruri în regiunile din Asia Pacific şi Orientul Mijlociu, a dezvăluit cum se poate face înconjurul lumii în companiile aeriene low cost, într-un infographic dezvoltat unind doar zborurile a 50 de companii aeriene low cost din lume prin multe ţări cu care portalul are relaţii.

Infographic: În jurul lumii în companiile low cost

Infographic: În jurul lumii în companiile low cost

Wicks a adăugat că, uneori, este mai ieftin să zbori între Singapore şi Kuala Lumpur la sfârşit de săptămână decât să iei un taxi prin oraş. Cu toate acestea Wicks crede că, ca şi călători, “încă nu profităm din plin de reţeaua globală tot mai mare de companii aeriene low cost. Acum este posibil să faci o călătorie în jurul lumii zburând exclusiv cu companiile low cost, ceea ce înseamnă economii mai mari pentru călători“, a continuat Wicks. “Se poate călători din şi în jurul Americii de Sud, Statele Unite, Canada şi dincolo de Europa. În continuare, se poate continua călătoria spre Africa şi Orientul Mijlociu înainte de călători spre India, iar apoi a traversa Asia până în Australia şi, în cele din urmă, prin Pacific, din nou în Statele Unite, şi totul cu companiile aeriene low cost”.

Wicks adaugă că acesta “este visul backpacker-ului devenit realitate, şi oportunitatea de a călători mai ieftin acum este deschisă tuturor. Cu toate acestea, unii călători pot să nu cunoască brandurile de transport low cost locale din India sau America de Sud, de aceea este important să fii la curent cu alternativele low cost disponibile în fiecare regiune a lumii“, a spus el. “Cu un pic de planificare se poate economisi o sumă mare de bani în zboruri şi să vezi mai multe ţări într-o singură călătorie“.

Wicks spune că multe companii aeriene low cost sunt încă profitabile datorită vânzării de servicii complementare sau auxiliare (ancillarys), cum ar fi produse alimentare, bagajul înregistrat, alegerea scaunului şi upgrade-urile. O practică pe care o urmează marile companii tradiţionale.

“Zborurile sunt adaptate la nevoile specifice ale pasagerului. Zburand cu low cost, este mult mai satisfăcător să renunţi la unele mici luxuri şi să explorezi mai multe ţări pe care le credeai de neatins din cauza biletului de avion scump“, a adăugat el.

Infographic: în jurul lumii in companiile low cost (format PDF).

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply