Infographic: clienţii cer tehnologie care să le îmbunătăţească sejurul

Hotelierii pot trăi momente dificile atunci când se adaptează la era digitală. Uneori este mai uşor să te aşezi ca să observi ce face primul. Cu toate acestea, au apărut stimulente care pot face mai uşoară pentru hotelieri adaptarea la lumea digitală. Un nou studiu despre clienţii de hotel în America de Nord realizat de YouGov arată idila oaspeţilor cu tehnologia mobilă.

Iată principalele rezultate ale acestui studiu:

– 89% din clienţii intervievaţi doresc ca tehnologia să le îmbunătăţeasca sejurul. Să rupă bariere şi un serviciu mai rapid cu forţele motrice din spatele acestei dorinţe.

– 60% afirmă că cu un serviciu mobil de check-in, a putea utiliza un smartphone ca şi cheie a camerei şi a cere room service prin intermediul unui dispozitiv mobil, ar economisi timp.

– 92% spun că ar face o bună utilizare a timpului pe care l-ar economisi mulţumită tehnologiei hotelului.

– 45% indică faptul că a avea o experienţă mai bună cu tehnologia, care să îmbunătăţească sejurul lor, ar face mai posibil ca ei să scrie un comentariu pozitiv pe TripAdvisor.

– 39% indică faptul că este mult mai probabil să rezerve un hotel care să le ofere posibilitatea de a face check-in de pe mobil, decât în cazul în care nu au acest serviciu.

 

Informaţiile de referinţă sunt disponibile pe HotelNewsNow.

 

 Infographic cu principalele rezultate ale studiului realizat de YouGov. Sursă: HotelNewNow.

Infographic cu principalele rezultate ale studiului realizat de YouGov. Sursă: HotelNewNow.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply