Industria transportului aerian pierde mai multe bagaje în 2014

Rata bagajelor prost gestionate (deteriorate, livrate cu întârziere sau pierdute) a crescut în 2014 la 7,3 bagaje la 1000 de pasageri de la minimul istoric de 6,96 de anul trecut, ca urmare a presiunii exercitate în sisteme de creşterea traficului aerian de 5,5% la sfârsitul anului, la 3.300 de milioane de pasageri, şi un grad de ocupare de 79,7%.

Acest lucru a fost dezvăluit de Raportul 2015 privind manipularea bagajelor întocmit de firma globală de consultanţă de tehnologie SITA.

 

Cauze principale

Din totalul bagajelor prost gestionate anul trecut, 80% corespund celor livrate cu întârziere. 49% (11,81 milioane de bagaje) din întârzierile în livrare a acestor bagaje s-au datorat incidentelor generate în procesul de transferare între zborurile de legătură la aeroport. Cu toate acestea, majoritatea pieselor au fost livrate propietarului în următoarele 24-48 de ore.

 

O îmbunătăţire în perioada 2007-2014

Cu toate acestea, în ultimii şapte ani, industria transportului aerian a redus rata de bagaje prost gestionate cu 61,3% la nivel mondial, ajungând la economii de 18.000 mil. € în costurile totale. SITA constată că această scădere are loc în pofida creşterii semnificative a numărului de pasageri în cursul perioadei, de 33,3% (vezi tabelul).

Industria transportului aerian pierde mai multe bagaje în 2014

CEO-ul SITA, Francesco Violante, a subliniat că această îmbunătăţire în manipularea bagajelor în ultimii şapte ani se datorează, în mare parte, investiţiilor puternice în tehnologie şi inovare în automatizarea proceselor şi a sistemelor de bagaje.

El avertizează că, totuşi, că creşterea numărului de pasageri va continua să exercite presiune asupra infrastructurii şi a proceselor de bagaje, astfel încât “industria nu-şi poate permite luxul de a se complace în situaţie.

Cu o previziune a Asociaţiei Internaţionale de Transport Aerian Internaţional (IATA) de o creştere continuă de pasageri de aproximativ 7% in 2015, industria va trebui să continue să investească în noile tehnologii pentru a optimiza managementul traficului de pasageri şi de manipulare a bagajelor, inclusiv auto-etichetarea bagajelor, livrarea bagajelor fără personal şi creşterea automatizării proceselor”.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply