Industria de croazieră va investi 3.555 mil. € în 2015

Asociaţia Internaţională a Liniilor de Croazieră (CLIA) a prezentat raportul său anual privind situaţia industriei de croazieră, pentru care estimează o creştere puternică în 2015, cu o investiţie de 3.555 milioane de euro.

Pentru acest an, este de aşteptat ca 23 de milioane de pasageri se vor îmbarca într-o croazieră. În plus, 61% din agenţii de turism care fac parte din CLIA America de Nord au informat că rezervările pentru 2015 au crescut comparativ cu anul trecut.

Companiile de croazieră atrag din ce în ce mai mulţi călători cărora le oferă aproximativ  1.000 de porturi de escală, care includ destinaţii noi şi exotice în principal de pe piaţa asiatică, care înregistrează o creştere rapidă. CLIA a informat, de asemenea, că liniile de croazieră care sunt membre ale asociaţiei vor pune în funcţiune în acest an 22 de nave noi cu o investiţie totală de peste 4.000 milioane de dolari (3.555 milioane de euro).

În plus, industria de croazieră va avea în acest an un impact economic puternic în întreaga lume. În 2013, contribuţia economică globală a industriei de croazieră a fost de peste 117.000 milioane de dolari (103 milioane de euro), a contribuit cu aproximativ 900.000 de locuri de muncă şi cu un total de 38.000 milioane de dolari (33.600 milioane de euro) în compensaţii salariale.

“Trăim un moment unic pentru industria croazierelor şi pentru pasageri datorită deschiderii de noi porturi în întreaga lume sau invesţiile făcute de companiile de croazieră ale CLIA în nave noi şi inovatoare”, a declarat Adam M. Goldstein, Preşedintele CLIA şi COO al Royal Caribbean Cruises Ltd. “În acest an, industria va face un alt pasa înainte în timp ce membrii noştri vor continua să depună eforturi pentru a face din croazieră cea mai bună experienţă de vacanţă”, a subliniat Goldstein.

CLIA a identificat şapte tendinţe pentru industria croazierelor în 2015 (pe baza mai multor studii):

Croazierele continuă să crească: Pasagerii de croaziere intenţionează să călătorească în continuare la bordul unei croaziere şi sunt foarte satisfăcuţi cu experienţele anterioare, pe care le-au trăit la bord. De fapt, 62% din pasagerii de croazieră călătoresc din nou pe o croazieră şi 69% dau croazierelor un punctaj mai mare decât vacanţelor la sol. La nivel global, este de aşteptat ca numărul pasagerilor de croazieră să crească pentru a ajunge la 23 de milioane în 2015, reprezentând o creştere de 4% faţă de estimările pentru 2014 de 22,1 milioane.

Dimensiunea nu contează: Acum cinci ani, cel mai mare vas de croazieră din lume avea o capacitate de 6.300 de pasageri. Cu cele 22 de nave noi care vor naviga pe mare şi râuri, tendinţa se concentrează mai puţin pe dimensiune şi mai mult pe oferirea de designuri şi instalaţii unice.

Vor continua să crească croazierele de segmente speciale. Segmentele speciale ale CLIA, care includ nave sofisticate, iahturi de lux, transatlantice pline de farmec sau croaziere fluviale mai moderne vor continua să crească cu mai mult de 10%. De fapt, se estimează că aceste croaziere au crescut, între 2009 şi 2014, la o rată anuală de 21%.

Caraibele continuă să fie regele. Caraibele continuă să fie regele insdustriei de croazieră cu mai mult de o treime din cota de piaţă a capacităţii la nivel mondial în 2015. Dar, în acelaşi timp, pasagerii extind orizonturile. Mediterana continuă să fie o destinaţie în creştere, precum şi alte regiuni ca Asia şi Australia. În 2015, 52 de nave vor oferi 1.065 de croaziere în Asia, cu o capacitate pentru 2,17 milioane de pasageri.

Industria de croazieră va investi 3.555 mil. € în 2015

Noile destinaţii spre care vom călători. Industria croazierelor observă cum cresc pasagerii care doresc experienţe globale. Ca urmare, croazierele au făcut lumea mai accesibilă decât oricând. Membrii CLIA oferă aproximativ de 1.000 de porturi din întreaga lume, inclusiv multe zone care fac parte din patrimoniul mondial al UNESCO.

Agenţii de turism, cheie pentru industrie. Deşi internetul şi dispozitivele mobile au schimbat modul în care consumatorii îşi fac cumpărăturile, agenţii de turism continuă să fie cel mai bun şi popular canal în momentul rezervării unei croaziere. De fapt, şapte din zece călători (70%) apelează la un agent de turism pentru planificarea şi rezervarea vancanţelor sale la bordul unei croaziere.

Pasagerii sunt la cârma. Când vine vorba de călătorii, consumatorii au în prezent mai mult control decât oricând. Prin urmare, industria croazierelor răspunde nevoilor consumatorilor cu inovaţii cheie, cum ar fi WiFi-ul în toată barca, conectivitatea cu telefonul mobil, servicii concepute pentru fiecare generaţie de pasageri, croaziere tematice sau gastronomice.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply