Shadow

Înapoi în viitor: dorința de a călători favorizează agențiile și turoperatorii

Turiștii de leisure rămân dornici să călătorească în urma pandemiei globale și, ca urmare, s-au angajat într-o întoarcere în trecut care favorizează intermediarii, fie că este vorba de agenții de turism sau de operatori de turism. Așa a delcarat Gabriele Burgio, CEO al managerului hotelier și operatorul de turism Alpitour Wolrd, cu o cifră de afaceri anuală de 2 miliarde de euro, la masa rotundă desore noul turism de vacanță desfășurată la IHIF (International Hotel Investment Forum) din Berlin. Alături de el, Ramón Aragonés, CEO al NH Hotel Group; Grégory Lanter, șef de dezvoltare și construcții la Club MedKarin Sheppard, Vicepreședinte și Director Executiv pentru Europa al IHG Hotels & Resorts: și Alexander Schneider, președintele Nikki Beach Hotels and Resort; moderat de Andreas Ewald, managing partner al Engel & Völkers Hotel Consulting

Analizând viitorul pieței hoteliere de vacanță, Gabriele Burgio a subliniat că această anxietate legată de călătorie  modifică comportamentul consumatorilor, dar nu împiedică cererea, cu tendința persistentă de a reduce avansul la rezervarea călătoriilor de agrement.

Această reducere a anticipării implică și un efect pozitiv, cum ar fi scăderea numărului de anulări, după cum a subliniat șeful IHG Hotel & Resorts for Europe, un grup care administrează peste 6.000 de hoteluri cu cele 17 branduri ale sale. în plus, consumatorul este încă dispus să plătească pentru această flexibilitate.

De la stânga la dreapta, Ramón Aragonés, de la NH Hotel Group; Gabriele Burgio, de la Alpitour World; Gregory Lanter, de la Club Med; Alexander Schneider, de la Nikki Beach; Karin Sheppard, de la IHG; iar moderatorul, Andreas Ewald, de la Engel & Völkers Hotel Consulting. Fotografie: Simon Callaghan.

Această tendință de a rezerva din ce în ce mai târziu coexistă în piață, potrivit directorului grupului de vacanță all inclusive Club Med, format din 70 de resort-uri și propriul operator de turism, cu un consumator înclinat spre formula pachetului turistic, tendinț care se așteaptă să continue pe termen lung.

Același lucru l-a concluzionat Nikki Beach Hotels and Resorts, care are 11 cluburi pe plajă și cinci unități de cazare, care a subliniat că „această dorință de a călători va persista și va avea pe cineva căruia îi pasă de lanțul valoric al călătoriei cu zborurile și cazarea este ceva care a venit pentru a rămâne; ceea ce va favoriza revènirea unor operatori de turism„.

Pentru Ramón Aragonés, „nu există un instrument mai bun decât programele de loialitate pentru a converti clienții de business în oaspeți de leisure, iar acestea au fost esențiale în creșterea vânzărilor directe”.

Amenințări la orizont

În ciuda optimismului resimțit în sector din cauza redresării spectaculoase a cererii de vacanță din acest an, Aragonés și-a exprimat îngrijorarea cu privire la creșterea costurilor odată ce boom-ul se va diminua.

Mai multe informații generate la IHIF în:

Care trei țări conduc redresarea gradului de ocupare în Europa?

Piețele hoteliere din Germania, Spania și Grecia vor fi primele care își vor reveni

La rândul său, Schneider a avertizat că cel mai mare dușman al turismului de vacanță este capacitatea de transport aerian, care, în opinia sa, „la un moment dat poate pune limite redresării acestui segment dacă nu se modifică”.

Inovație în dezvoltare de produse

Acolo unde publicul nu a fost sfătuit să trăiască în trecut este în dezvoltarea produsului. Dovada în acest sens este că IHG dezvoltă deja „al treilea spațiu” în hotelurile sale pentru ca clienții să poată lucra și relaxa, pentru a răspunde cererii tot mai mare de bleisure.

Grupul, cu o cifră de afaceri de 1,39 miliarde de dolari anul trecut, își pregătește echipele astfel încât să poată interpreta comportamentul clienților lor care urmăresc corect acea trecere de la oaspetele de business la oaspetele de leisure.

În cuvintele lui Schneider, „trebuie să îți adaptezi produsul și să deschizi în funcție de public. Oamenii vor să se afle în locuri în care găsesc oameni cu gânduri asemănătoare și nu poți realiza asta decât dacă creezi un produs inovator„.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.