IATA şi agenţii din şapte ţări realizează un studiu despre NDC

Asociaţia de companii aeriene IATA şi asociaţiile de agenţii de turism din Statele Unite, Australia, Brazilia, Canada, India, Noua Zeelandă şi Africa de Sud, analizează împreună caracteristicile şi consecinţele noului sistem de distribuţie de bilete de avion New Distribution Capability (NDC) XML

De fapt, noul sistem de distribuţie al IATA este deja operaţional între mai multe companii aeriene din luna iunie, aşa cum informam pe evisionturism. Studiul va fi făcut de o firma de consultanţă independentă numită de comun acord de grupul de asociaţii de agenţii şi IATA.

Acest studiu îşi propune să analizeze impactul pe care NDC îl va avea în activitatea agenţiilor de turism, încă primul canal de distribuţie de bilete de avion. De asemenea, va încerca să ofere soluţii pentru posibile probleme în timpul implementării sale definitive. Şi un aspect foarte important, aşa cum este punerea în aplicare a unor sisteme adecvate de tranzacţii de vânzare de bilete prin intermediul agenţiilor.

În acest sens, Amadeus şi-a exprimat deja sprijinul său pentru modificarea NDC care a avut loc în ianuarie şi care oferă o flexibilitate mai mare sistemului de distribuţie. Studiul va lua în considerare atât mărimea agenţiilor cât şi tipul de produs în care sunt specializate.

Agenţiile de turism sunt reprezentate în această comisie de monitorizare a studiului NDC de Asociaţia Americană de Agenţii de Turism (ASTA), Asociaţia Braziliană de Agenţii de Turism (ABAV), Asociaţia Canadiană de Agenţii de Turism (ACTA), Asociaţia din Africa de Sud de Agenţii de Turism (ASATA), Federaţia Australiană de Agenţii de Turism (AFTA), Asociaţia din Noua Zeelandă de Agenţii de Turism (TAANZ), şi Federaţia de Agenţii de Turism din India (TAFI).

“Această viziune completă a tuturor elementelor care compun standardul NDC este o oportunitate excelentă pentru a înţelege beneficiile şi implicaţiile sistemului din perspectiva agenţiilor de turism”, a declarat Yanik Hoyles, responsabil de programul NDC al IATA.

“Ca urmare a acceptării din ce în ce mai mare a NDC în rândul companiilor aeriene, este momentul să efectuăm acest studiu pentru cunoaşte posibile al noului standard de distribuţie pentru agenţiile de turism”, a spus Jayson Westbury, CEO-ul AFTA. “Grupul de asociaţii reprezintă o gamă largă de pieţe şi agenţii de turism”, a declarat Otto De Vries, CEO-ul ASATA.

 

 

Sursă: hosteltur.com

 

One comment

  1. […] La început, atunci când IATA a prezentat proiectul său NDC în 2012, sectorul (inclusiv companiile aeriene) s-a gândit ca ar putea fi vorba de un nou sistem de rezervări pentru a favoriza vânzarea directă. Ulterior, IATA a înmuiat mesajul său şi a implicat agenţiile în dezvoltarea lui. […]

Leave a Reply