Cum vor fi hotelurile de lux ale viitorului

InterContinental Hotels Group (IHG) a sărbătorit anul trecut cei 70 de ani ai brandului său InterContinental Hotels & Resorts privind spre viitorul turismului de lux şi de business, în care realitatea virtuală şi experienţele captivante vor câştiga importantă în experienţa clientului, în conformitate cu previziunile analistului de tendinţe Faith Popcorn. Cu o rata de precizie documentată de 95%, Popcorn a primit porecla de  “Oracolul tendinţelor”, ajutând principalele companii din lista Fortune 500 să prezică cu exactitate tendinţele de consum.

Faith Popcorn a indicat în acest sens că “consumatorii doresc să aibă experienţe captivante, care să le permită să se bucure atât fizic cât şi virtual. Graţie faptului că oaspeţii vor utiliza realitatea virtuală şi a informaţiei datelor lor biometrice şi a gusturilor personale (cu tot ceea ce le place şi ce nu), hotelurile de lux pot oferi clienţilor o experienţă unică uşor şi spontan, sau aşa va părea”.

– Experienţe împărtăşite în timp real: tehnologia de realitate virtuală va permite împărtăşirea în timp real a aventurilor şi experienţelor de lux cu prieteni şi rude din întreaga lume.

– Fonduri de dulap personalizate: hotelurile se vor asocia cu diferitele branduri de modă prin propriile dulapuri. Utilizatorii vor putea alege o gamă largă de haine de design şi să le personalizeze pe loc prin analiza obiceiurile de consum pe Internet şi alţi parametri, cum ar fi geolocalizarea (pentru a detecta vremea). O imprimantă 3D va produce ţinuta în talia selecţionată şi pe loc, fără a fi nevoie de a părăsi camera de hotel.

 Viitorul InterContinental Songjang Quarry va profita locaţia sa într-o carieră de 90 de metri adâncime pentru a oferi posibilitatea de a realiza sporturi extreme.

Viitorul InterContinental Songjang Quarry va profita locaţia sa într-o carieră de 90 de metri adâncime pentru a oferi posibilitatea de a realiza sporturi extreme.

– Experienţe extreme: luxul, aşa cum îl ştim în prezent, va deveni la fel de accesibil încât consumatorii care doresc ceva nou vor trebui să caute experienţe mai extreme şi imposibil de atins. În acest sens, hotelurile vor furniza clienţilor medii jucăuşe în care nu numai că vor putea face escapade de fantazie, dar orice persoană care doreşte va putea să facă faţă acestor situaţii extreme confrutându-se cu diverse pericole, în timp ce stau într-un mediu sigur.

În 2086, atunci când spaţiul fizic va deveni un adevărat festin, realitatea virtuală va stimula designul interior pentru a-l personaliza pe gustul clienţilor şi călătoriile de lux vor oferi acces la locuri neexplorate până acum cu experienţe captivante unice.

– Construcţii subterane: în anul 2050, se estimează că 70% din populaţia lumii va locui în oraşe, astfel încât designul şi structurile hotelurilor de lux se vor schimba în mod semnificativ, făcând ca brandurile să fie nevoite să se adapteze la noi soluţii arhitecturale, cum ar fi construcţiile subterane, adaptându-se la mediul în schimbare.

– Spaţii imervise: clienţii pot proiecta propriile lor spaţii, personalizându-le cu gusturile şi nevoile lor particulare, pot avea facilităţi de prima clasă pentru a asigura satisfacţie maximă şi relaxare.

– Bucură-te de toate colţurile lumii: hotelurile vor putea avea diferite spaţii şi camere care vor oferi clienţilor experienţe culturale din întreaga lume, fără a părăsi hotelurile.

 

Design pentru a maximiza experienţa

Pentru a continua să creeze noi experienţe care să îmbunătăţească sejurul clienţilor săi, Intercontinental Hotels & Resorts colaborează cu Tara Bernerd, designer de interioare specializată în designul hotelurilor de lux, pentru a dezvolta un nou concept de design de brand.

 “Arhitectura şi designul interioarelor sunt elemente foarte importante pentru a maximiza experienta clientilor”, potrivit Tara Bernerd.

“Arhitectura şi designul interioarelor sunt elemente foarte importante pentru a maximiza experienta clientilor”, potrivit Tara Bernerd.

Nu este surprinzător, aşa cum a remarcat Bernerd, “arhitectura şi designul de interioare sunt elemente foarte importante pentru a maximiza experienţa clienţilor”, astfel că va colabora “pentru ca compania să continue să depăşească limitele călătoriilor de lux în viitor”.

Lanţul este pregătit să intre din nou in teritorii noi cu construirea a Songjang Quarry Hotel în China, care va fi construit într-o carieră de 90 de metri adâncime situată în afara Shanghaiului. Cu cascade, instalaţii pentru sporturi extreme – inclusiv bungee jumping şi alpinism – camere sub apă şi săli de întâlnire avangardiste, va fi de asemenea cel mai ecologic hotel construit vreodată, deoarece are planuri pentru a consuma energia produsă de sistemele solare şi geotermale.

Şi, conchide Simon Scoot, vicepreşedintele Global Brand Strategy, “inovaţia şi spiritul de pionerat sunt unele dintre principalele caracteristici ale brandului InterContinental de la lansarea sa în 1946″.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply