Hilton a câştigat 592 milioane de euro în 2014, cu 62,1% mai mult

Hilton Worldwide Holdings a obţinut un profit de 673 milioane de dolari (592,34 milioane de euro) în 2014, reprezentând o creştere de 62,1% faţă de anul precedent, atunci când a înregistrat 415 milioane de dolari (365,2 milioane de euro), aşa cum a informat grupul hotelier.

“2014 a fost un an excepţional pentru Hilton”, a subliniat preşedintele şi CEO-ul Hilton Worldwide, Cristopher J. Nasseta, care a adăugat că lanţul este optimist cu privire la 2015, în care se aşteaptă să obţină “o creştere puternică”.

În 2014, veniturile lanţului hotelier au ajuns la 10.502 milioane de dolari (9.242 milioane de euro), cu 7,8% mai mult decât cele 9.735 milioane de dolari (8.568 milioane de euro) încasate în anul precedent.

Hilton a câştigat 592 milioane de euro în 2014, cu 62,1% mai mult

Compania a realizat un profit înainte de impozitare de 1.147 milioane de dolari (1.009 milioane de euro), cu 64,3% mai mult, în timp ce profitul operaţional a fost de 1.673 milioane dolari (1.472 milioane de euro), cu 51,8% mai mult.

Profitul brut din exploatare (Ebitda) a fost de 2.508 milioane de dolari (2.207 milioane de euro), cu 13,4% mai mult decât rezultatul obţinut anul anterior.

Cu toate acestea, în ultimul trimestru, grupul a multiplicat de şase ori profitul său la 158 milioane de dolari (139 milioane de euro), comparativ cu cele 26 milioane de dolari (22,8 milioane de euro) înregistrate anul trecut.

În această perioadă, compania a încasat cu 6,9% mai mult, la 2.828 milioane de dolari (2.488 milioane de euro), şi a obţinut un profit brut de exploatare cu 10,7% mai mare, la 688 milioane de dolari (587,7 milioane de euro).

Acesta a obţinut, de asemenea, un profit operaţional de 455 milioane de dolari (400 milioane de euro), reprezentând de cinci ori mai mult decât cu un an înainte.

 

Un RevPar cu 7,1% mai mare

Hilton a înregistrat o creştere medie a veniturilor pe cameră disponibilă (RevPar) de 7,1%, cu creşteri de 7,4% în America, de 6,1% în Europa, de 4,4% în Orientul Mijlociu şi Africa şi de 4,9% în Asia-Pacific.

La rândul său, gradul de ocupare a fost de 74,6%, ceea ce este cu 2,4 puncte procentuale mai mult decât în anul precedent.

În 2014, compania a adăugat afacerii sale 36.000 de camere noi, dintre care 10.000 de camere în ultimul trimestru, crescând francizele cu 6%.

Privind în perspectivă în 2015, compania intenţionează să crească între 5% şi 7% RevPar-ul său şi să aducă profitul său brut din exploatare (Ebitda) între 2.970 milioane şi 2.870 milioane de dolari (2.456 milioane şi 2.527 milioane de euro).

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply