Shadow

Grupul chinez Fosun exclude vânzarea brandului Thomas Cook

Andrew Xu, președintele executiv al companiei chineze Fosun Tourism Group, compania mamă a lui Thomas Cook, a exclus vânzarea acestei companii, așa cum speculase în ultimele zile. Dimpotrivă, și-a arătat angajamentul ferm față de brand și a dezvoltat planuri de creștere și diferențiere pentru acesta. 

Grupul turism, care este listat la Bursa de Valori din Hong Kong, a achiziționat brandul Thomas Cook în noiembrie 2019, după prăbușirea acestei companii de turism în septembrie a acelui an, și și-a relansat operațiunile aproape un an mai târziu, în septembrie 2020.

Fosun cumpără brandul Thomas Cook pentru 13 mil. €, după ce TUI a fost respins

Noul Thomas Cook se extinde în Europa

Andrew Xu a spus că „Fosun International a identificat Fosun Tourism Group drept unul dintre principalele sale active. Fosun își va menține angajamentul față de noi și își va controla pe deplin poziția în grup”, potrivit publicației britanice Travel Weekly.

El a mai explicat că „încercăm să optimizăm modelul de afaceri al lui Thomas Cook și Thomas Cook China, ne vom menține angajamentul față de acest brand și nu vom vinde. Fosun Tourism Group, inclusiv Thomas Cook și Club Med, este un atu critic”.

Fosun Tourism Group deține, de asemenea, operatorul all-inclusive Club Med si Atlantis Sanya, o stațiune și centru de divertisment la Marea Chinei Sud.

Strategia Fosun pentru Thomas Cook este să diferențieze brand prin produsul pe care îl oferă pentru a genera marje mai mari. Obiectivul este „să fim mai sustenabili în viitor, astfel încât atunci când turismul se va confrunta cu o altă perioada de incertitudine să putem supraviețui”, în cuvintele lui Xu culese de ziarul menținut anterior.

Prezența globală a Fosun îi va permite să-și atenueze riscurile prin prezența pe diverse piețe. Acest lucru va necesita o strategie de brand diferită în Regatul Unit pentru Thomas Cook decât în China, unde este mai necunoscută.

Fosun dorește să mențină nivelurile ridicate de conștientizare pe care brandul Thomas Cook încă le are Regatul Unit, dar dorește să schimbe percepția că este în primul rând un retailer cu amănuntul, un operator și o companie aeriană principală a pieței.

„În Europa este mai ușor să aplicăm strategia noastră de marketing; toată lumea îl cunoaște pe Thomas Cook pentru că aici avem un brand awareness fundamental”, a indicat președintele Fosun Tourism Group.

Mai multe informații despre grupul turistic:

Fosun relansează brandul Cook’s Club pe piața britanică

Thomas Cook se pregătește să se întoarcă în China

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.