Google va deveni secretarul tău personal de călătorii

Google a trecut de la a fi o companie de “mobile first”  la “Al (inteligenţa artificială) first”, aşa cum a dezvăluit vice-preşedintele său de Inginerie, Achiziţii şi Turism, Oliver Heckmann, la ITB, utilizând pentru aceasta machine learning similar modului în care oamenii învaţă copiii, ceva ce s-a reuşit în urmă cu căţiva ani datorită deep learning, rezultatul unirii hardwar-ului adecvat cu big data. Google Assistant este o dovadă în acest sens.

De fapt, Google utiliza deja machine learning, de exemplu în rezultatele căutărilor de zboruri pe Google Flights, în care selecţionează cele mai adecvate pentru fiecare utilizator. Şi, potrivit lui Heckmann, “Google observă comportamentul utilizatorului şi, în următorii ani, datorită inteligenţei artificiale, va consolida propunerea sa de valoare cu cele mai bune produse pentru fiecare din ele, complet personalizate şi adaptate nevoilor sale”. Acesta este, spune el, “viitorul motoarelor de căutare“.

Un viitor care trece prin câştigarea unui rol din ce în ce mai important a comenzilor de voce. Nu este surprinzător, că 70% din căutarile pe Google sunt efectuate prin intermediul unui dispozitiv mobil, iar 20% dintre ele prin voce, ceea ce potrivit managerului sau, “reflectă faptul că utilizatorul se simte mai comod în această situaţie şi că începe să se obişnuiască să vorbească cu telefonul său mobil”.

 Philip C. Wolf, fondatorul şi directorul Consiliului PhoCusWright, în interviul pe care l-a avut la ITB cu Oliver Hackmann, vice-preşedinte de Inginerie, Achiziţii şi Turism a lui Google.

Philip C. Wolf, fondatorul şi directorul Consiliului PhoCusWright, în interviul pe care l-a avut la ITB cu Oliver Hackmann, vice-preşedinte de Inginerie, Achiziţii şi Turism a lui Google.

De aceea, Google Assistant, care are doar şase luni pe piaţă, este capabil să înţeleagă termenii unei conversaiţi umane şi să o menţină utilizând limbajul natural, deşi încă nu poate fi finalizată rezervarea în aplicatie, dar a învăţat cu se exprimă utilizatorii atunci când caută zboruri, de exemplu.

Pentru Heckmann ceea ce este clar este faptul că Google Assitant “va transforma planificarea călătorilor aşa cum o ştim acum pentru ca va fi ca şi cum i-am vorbi unui asistent uman, cu rezultate chiar mai bune”.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply