Google, TripAdvisor şi Booking.com doresc, de asemenea, să inspire călătoriile

Cele mai mari platforme de călătorii online, Booking.comTripAdvisor şi Google, doresc să devină o referinţă pentru utilizatori nu numai în momentul când fac o rezervare, dar şi în procesul de căutare a informaţiilor privind călătoriile lor.

Internet are o pondere tot mai mare în faza de inspiraţie a călătoriei. Mai mult de jumătate dintre persoanele care planifică o vacanţă consultă opiniile altor călători şi compară preţurile pe diferitele pagini şi agenţii de turism online înainte de a face o rezervare.

 

Booking.com şi TripAdvisor îmbunătăţesc paginile destinaţiilor

Conştienţi de acest lucru, marii distribuitori online de turism, cum ar fi Booking.com şi TripAdvisor, îmbunătăţesc informaţiile cu privire la călătorii şi destinaţii turistice disponibile pe platformele lor, în scopul de a oferi o experienţă completă şi cuprinzătoare utiizatorilor săi.

În acest sens, Booking.com a lansat la începutul lunii martie “Passion Search”, un motor de căutare care utilizează un nou algoritm pentru a filtra rezultatele în funcţie de activităţile care pot fi practicate în fiecare destinaţie. Până acum are listate un total de 200 de activităţi, printre care se află skydiving, căutarea de ciuperci, tango şi altele.

Prin intermediul acestui motor de căutare utilizatorii pot naviga în cele 1.000 de destinaţii disponibile în Booking.com şi să consulte informaţii de specialitate, recenzii ale utilizatorilor şi informaţii complementare privind destinaţia obţinută prin intermediul analizei activităţilor utilizatorilor Booking.com.

În cazul metasearch-ului TripAdvisor, care de la lansarea instrumentului sau Instant Booking include, de asemenea, posibilitatea de a realiza rezervări, a consolidat paginile de destinaţie cu programul “Premium Destination Partnership“, care oferă organizaţiilor promovarea destinaţiilor turistice posibilitatea de a edita propriile pagini ale destinaţiilor adăugând conţinut.

Scopul este ca prin intermediul conţinutului verificat de sursele oficiale, destinaţiile pot contribui la îmbunătăţirea experienţei utilizatorilor în timpul fazei de inspiraţie a călătoriilor.

Instituţiile participante la program vor avea acces la ferestrele cu colecţii, articole şi evenimente şi vor avea un panou de control unde vor putea realiza o monitorizare a activităţii campaniilor lor.

 

Google Destinations: planificarea călătoriilor fără a părăsi motorul de căutare

După ce a identificat o creştere de 50% a întrebărilor legate de călătoriile realizate de pe telefoanele mobile, Google păstrează, de asemenea, angajamentul utilizatorilor în faza de inspiraţie a călătoriei.

Potrivit declaraţiilor lui Javier Delgado, şeful EMEA la Google Travel: “Google nu are niciun interes să fie agenţie de turism, nici să efectueze tranzacţii”, la care adaugă, “ceea ce doreşte Google, având în vedere complexitatea datelor privind preţurile şi oferta, este de a sorta aceste informaţii”.

În această linie, motorul de căutare a lansat Google Destinations, o funcţionalitate integrată cu Google Flights şi Hotel Finder care vizează îmbunătăţirea experienţei utilizatorului în momentul descoperirii şi planificării călătoriilor prin intermediul telefonului mobil.

Google, TripAdvisor şi Booking.com doresc, de asemenea, să inspire călătoriile

Google, TripAdvisor şi Booking.com doresc, de asemenea, să inspire călătoriile

Scopul lui Google Destinations este de a orienta utilizatorul prin intermediul navigării prin ecosistemul lui Google, furnizând informaţii relevante, fără a fi nevoie să acceseze alte site-uri, pur şi simplu prin “scroll” în pagina cu rezultatele căutării pe Google.

Aşa că, a căuta în funcţie de continent sau ţară şi a adăuga cuvântul “destinaţii” utilizatorul va avea acces la opţiunile de navigare pe care le oferă Destinations. De asemenea, vor fi oferite informaţii specifice pentru căutările în funcţie de activitate, cum ar fi: “Spania surf”, “Noua Zeelandă drumeţii”, sau “Schi în Colorado”.

Alte filtre sunt “date flexibile”, pentru realizarea de căutări în funcţie de lună şi identificarea zilelor cu cele mai bune preţuri în diferitele destinaţii; “explorarea” pentru a vedea cum va fi vremea pe tot parcursul anului în destinaţie sau a şti când există un flux mai mare de vizitatori; sau “planificarea unei călători” pentru a vedea tarifele hotelurilor şi zborurile în timp real. Poţi de asemenea personaliza rezultatele cu hotelurile şi zborurile preferate, numărul de escale şi numărul de călători.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply