Shadow

Un gigant hotelier chinez își încetinește protofoliul global de proiecte

Huahzu Group (H World Group), compania-mamă a Deutsche Hospitality cu sediul în China, și-a redus portofoliul de hoteluri în curs de dezvoltare în al doilea trimestru al anului 2022, cu 2%, ceea ce indică o frână a expansiunii sale, mai ales în afara țării. 

Mai exact, portofoliul său a trecut de la 2.271 de hoteluri în martie 2022 la 2.236 în iunie, adică cu 35 de hoteluri mai puține pentru unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere din lume. Huahzu Group se află de fapt în Top 10 al clasamentului global întocmit de revista americană Hotels Magazine. În ultima sa ediție, chiar înainte de pandemie, a apărut pe poziția numărul 9 cu 536.876 de camere repartizate în 5.618.

În 2014, Accor a lansat un gigant hotelier în China împreună cu Huahzu, ceea ce a favorizat extinderea ambelor companii. La sfârșitul anului 2019, Accor a vândut jumătate din participația sa din Huazhu Group pentru 408 milioane de euro. Între 2016 și 2019, valoarea investiției inițiale a Accor în Huazhu a crescut de 4,5 ori, au anunțat ambele părți la acea vreme.

Actualul portofoliu al grupului include 2.199 de hoteluri în Huahzu, ceea ce este cu 1% mai puțin decât precedentul 2.226, în timp ce cele corespunzătoare Detusche Hospitality sunt 37 de proprietăți în proiect, o scădere de 27% față de cele 45 de hoteluri pe care le avea la început anului.

O expansiune mai locală

Toate acestea indică faptul că grupul s-a concentrat mai mult pe expansiunea locală. Deși Covid-ul a afectat afacerea în acești ani, CEO-ul H World, Ji Hui, asigură că „strategia noastră pe termen lung rămâne intactă„. În cadrul acestei strategii este concentrarea mai multor expansiuni locale în China. Prin urmare, a decis să stabilească șase baze regionale pentru a fi „și mai aproape de clienții locali, francizații și angajații„.

Având în vedere politica Covid zero care persistă în China și care ține granițele închise, strategia unuia dintre cele mai mari grupuri hoteliere chineze de a deveni mai local încearcă să susțină strategia de expansiune cu un rezultat sigur

În ceea ce privește tipul de hotel, din total, 1.225 în acest moment sunt midscale sau upscale, cu o creștere de 5%. Acestea includ IntercityHotel Heildelberg cu 198 de camere, MDB Zephyr Bengaluru din India și Jan din Dubai City cu 253 de camere.

Puteți citi articolul de referință pe TopHotelNews.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.