Generator, deschide la Paris cel mai mare hostel al său, cu 916 camere

Generator, brandul care transformă piaţa europeană de hostel-urile sale cu un design urban, ajunge la Paris în acest an cu cea mai mare clădire a sa, care găzduieşte 916 paturi în districtul 10.

Paris, alături de Londra şi Berlin, aşa cum afirmă preşedintele său executiv, Carl Michel, “sunt primele trei destinaţii urbane pentru turismul de tineret în lume din lume. Cu toate acestea, oferta de cazare la preţuri accesibile şi în centru a fost întodeauna redusă. Obiectivul nostru de a creşte în locuri iconice şi a întări relaţiile locale au fost esenţiale la intrarea în Paris. Filosofia noastră pentru client este ferm ancorată în a-i oferi o experienţa autentică în fiecare dintre oraşele noastre, printre care includ Parisul ca a zecea noastră destinaţie“.

Generator Paris reprezintă o evoluţie a conceptului de hotel pentru a deveni o experienţa lifestyle pentru călătorii care doresc să cunoască oraşul real cu stil, confort şi preţul corect. De fapt, tarifele sale pornesc de la 25 de euro pe pat în camere comune şi de la 98 pe cameră, oferind, de asemenea, camere premium cu două paturi la etajul al optulea cu o terasă privată şi vederi la Place du Colonel-Fabien.

În oferta sa culinară sunt utilizate produse locale de câte ori este posibil, pentru a oferi mâncăruri tradiţionale franceze împreună cu mâncărurile clasice ale Generator cum ar fi burgeri, salate şi sandwich-uri. Dintre băuturi ies în evidenţă vinurile franceze şi berea locală Galia, precum şi coktail-urile alcoolice sau fără alcool inspirate de capitala franceză.

Generator a sesizat oportunitatea de a reinventa experienţa într-un hostel optând pentru hotelurile micro-chic.

Generator a sesizat oportunitatea de a reinventa experienţa într-un hostel optând pentru hotelurile micro-chic.

 

Şi, aşa cum explică responsabilul de strategie, Josh Wyatt, “schimbările care au avut loc în valorile călătorilor moderni au făcut din ce în ce mai populară categoria de hotel micro-chic. Noi am sesizat oportunitatea de a reinventa experienţa într-un hostel făcând ca designul, stilul şi serviciul personalului să fie mai accesibile pentru întreaga populaţie”.

În acest sens, adaugă el, “noi ne străduim sa creăm medii vibrante şi memorabile care promovează relaţiile sociale în timp ce oferim o magnifică experienţă de odihnă, şi suntem încântaţi să aducem acest concept la Paris, unde cazarea ieftină nu este de obicei la îndemână. Acesta este un pas important în expansiunea globală a brandului nostru”.

 

Un hostel de design, urban şi contemporan

Gernerator Paris are un design unic, care subliniază importanţa zonelor comune drept catalizatori sociali, ceea ce este foarte important pentru filosofia de brand. Proiectat din nou de DesignAgency sub supravegherea directorului creativ al companiei, Anwar Mekhayek, hostel-ul include un lobby, un bar, un restaurant cu o terasă cu gradină, o zona spaţioasă chill-out şi spectaculoasa terasă pe acoperiş de unde se poate vedea apusul de soare peste Montmarte şi Sacre Coeur.

Fiecare hostel, potrivit lui Mekhayek, “prezintă un decor care reflectă oraşul în care este situat, cu un semn de apropiere de cultura globală a tineretului în zonele comune. Aceasta este o oportunitate unică de a participa la un proiect de o asemenea magnitudine în Paris, mai ales cu experienţa lui JJ Ory“.

Ei au potentat, de asemenea, ca personalul sau să fie în legătură cu scenele culturale locale, fie de modă, arta sau muzică, şi zona în jurul Canalului St. Martin în dstrictul 10 este văzută tot mai mult ca un cartier boem şi vibrant al oraşului cu o lungă tradiţie de a primi vizitatori. Prin urmare, conchide Makhayek, “suntem încântaţi să facem parte din acest cartier”.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply