Facebook: 62% din Millennials consultă această reţea socială înainte de a rezerva

Cel mai important pentru rezervările online ale clienţilor mai tineri este Facebook, unde Millennials realizează cele mai multe căutări înainte de a lua o decizie. 

Facebook nu este doar un canal de sprijiin pentru strategii de marketing de conţinut mai largi, dar este un instrument de căutare pentru o mare parte din clienţi. Acest lucru este valabil mai ales în cazul Millennials, aşa cum a descoperit un nou studiu realizat de G/O Digital. De fapt, 62% din această nişă de piaţă îl utilizează pentru a căuta orice tip de produs înainte de a cumpăra.

La fel cum Facebook este un puternic instrument de marketing social pentru site-urile de comerţ electronic, este aproape la fel de important pentru magazinele fizice, inclusiv pentru agenţiile de turism. Astfel, 58% dintre consumatorii care doresc să cumpere sau să rezerve un produs în una dintre acestea, poate vizita înaninte profilul său pe aceasta reţeau socială, în 80% din cazuri pentru a consulta recenziile altor clienţi, care caută, de asemenea, pe site-urile de recenzii şi site-uri aparţinând unei terţe părţi.

Nu este surprinzător că, 96% din călători consultă site-urile de recenzii si 82% au încredere în ele, aşa cum am publicat în alt articol.

58% dintre consumatori care intenţionează să cumpere sau să rezerve un produs sau un magazin fizic, înainte de a vizita profilul lor pe Facebook.

58% dintre consumatori care intenţionează să cumpere sau să rezerve un produs sau un magazin fizic, înainte de a vizita profilul lor pe Facebook.

 

Millennials marchează calea de urmat

Acest segment demografic, oameni cu vârste cuprinse între 18 şi 29 de ani, arată în mod clar cum modul în care s-a schimbat marketingul online şi cum va evolua în continuare. Faptul că aceştia se simt mai confortabil să-şi cheltuiască banii după ce caută pe Facebook cuprinde perfect călătoria sa de cumpărător unic.

În primul rând. Millennials preferă în mod clar conţinutul generat de alţi utilizatori, aşa cum informa Brafton. Faţă de afirmaţiile brandurilor prin care asigură cât de bune sunt, consumatorii sunt extrem de sceptici. Prin urmare, conţinutul util şi chemarea la acţiune, precum şi propunerile clare de valoare, sunt cel mai bun mod de a convinge clienţii potenţiali şi partenerii de afaceri de experienţa companiei. Pentru orice altceva utilizatorii îi vor consulta pe alţii, iar site-uri ca Facebook fac ca acest lucru să fie uşor de făcut.

Existe multe dovezi că Millennials preferă, de asemenea, să vadă cu ochii lor produsele sau serviciile. Dacă nu le pot verifica ei înşişi, a doua cea mai bună opţiune este videoul. Şi aici este în centrul atenţiei cea mai mare reţea socială de pe web: YouTube. Clienţii de orice vârstă sunt mai predispuşi să facă o rezervare dacă pot vedea mai întâi servciul pe video, iar acest lucru este de două ori adevărat în cazul clienţilor Millennials.

 

Filozofia de cumpărare a viitorului

Brandurile îşi dau seama că pe măsură ce comunicarea prin intermediul tehnologiilor este tot mai frecventă, este mai greu să ai conversaţii offline. De fapt, Millennials sunt cei mai exigenţi turişti cu noile tehnologii.

Un studiu realizat de firma de informaţii de piaţă Inmar a descoperit că una dintre diferenţele cele mai notabile între Millennials şi colegii lor mai în vârstă utilizează mediile digitale pentru a acumula o mulţime de căutări înainte de orice cumpărare sau rezervare, indiferent de dimensiunea sau valoarea sa.

De aceea, brandurile care nu au strategii puternice de Facebook sau care ignoră marketingul video, ar putea constata că pierd vânzări de la oameni care nu vor cumpăra dacă nu găsesc răspunsuri la întrebarile lor.

 

Informaţia de referinţă este disponibilă pe Brafton.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply