Expedia şi Marriott: alianţa unor giganţi

Expedia a încheiat un acord cu Marriott International prin care integrează tehnologia OTA pe plataforma propia a pachetelor dinamice a companiei hoteliere, Vacations by Marriott, pe site-ul său Marriott.com în Statele Unite.

Aceasta este o adevărată alianţă de titani, fiind Expedia cea mai mare agenţie online din lume, liderazgo care s-a consolidat în 2015 cu o creştere de aproape 21% a cifrei de afaceri pentru rezervări brute, ajungând la 60.830 milioane de dolari (aproximativ 53.700 milioane de euro); în timp ce Marriott a semnat o fuziune cu Starwood Hotels & Resorts Worldwide, creând cea mai mare companie hotelieră, adăugând aproape 6.000 de hoteluri în întreaga lume.

Expedia şi Marriott: alianţa unor giganţi

Permanenta căutare de noi nişe de afaceri

Expedia a explicat într-un comunicat că a analizat mediul care să-i permită să utilizeze tehnologia sa pentru a identifica şi testa noi produse pe care să le dezvolte împreună cu alţi parteneri şi care să le permită să se adapteze la schimbările pieţei.

În cazul acestei iniţiative strategice împreună cu lanţul hotelier, a fost în dezvoltare de luni de zile şi din septembrie anul trecut Marriott are cea mai avansată tehnologie a Expedia pentru a crea pachete dinamice, cu o selecţie de produse de transport aerian, tururi, atracţii şi transport terestru.

De fapt, clienţii care accesează Marriott.com pentru a rezerva un hotel pot acum combina direct cazarea cu rezervările de zboruri la cele peste 475 de companii aeriene partenere a Expedia. Agenţia remarcă faptul că pachetele de vacanţă au, de obicei, o durată de sejur superioară, dublând media, şi totuşi, jumătate din rata de anulări a rezervărilor de doar hotel, făcând ca acestea să fie o sursă atractivă pentru a creşte cererea pentru hotelieri, afirmă OTA.

“Credem că există o importantă oportunitate neexplotată de a crea valoare pentru proprietarii hotelieri şi clienţi deoportivă între cele două companii pentru a consolida oferta Vacations by Marriott”, asigură Arne Sorenson, CEO-ul Marriott International. “Suntem încântaţi să lansăm acest nou produs cu tehnologie Expedia şi a explora noi domenii de cooperare dincolo de relaţia noastră de distribuţie existentă deja”.

“Trecem printr-o perioadă interesantă în care evoluăm cu privire la cea ce gândim despre afacerile noastre, şi în special cu privire la cum gândim şi lucrăm cu partenerii noştri”, a declarat CEO-ul Expedia, Dara Khosrowshahi. “Investiţia noastră în tehnologie, marketing şi analiză de date ne ajută să ne înţelegem mai bine partenerii şi călătoriile din întreaga lume, şi ne permite să stimulăm valoarea noastră dincolo de distribuţie, în beneficiul partenerilor noştri. Suntem încântaţi să colaborăm cu Marriott, care s-a născut din filozofia noastră de a încerca şi învăţa, şi este dovada forţei parteneriatului nostru”.

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply