Expedia îşi dublează profitul cu 705 mil. € până în septembrie

Expedia şi-a dublat profitul în primele nouă luni ale anului 2015, obţinând un profit 777 milioane de dolari (705 milioane de euro), comparativ cu cele 332 de milioane de dolari (302 milioane de euro) obţinute în aceeaşi perioadă a anului 2014.

Cifra sa de afaceri a ajuns la 4.973 milioane de dolari (4.520 milioane de euro), reprezentând o creştere de 13% comparativ cu cele 4.407 milioane de dolari (4.006 milioane de euro) de anul trecut, o creştere de 10% faţă de cele 257 milioane de dolari (233 milioane de euro) de anul trecut.

În al treilea trimestru al anului 2015, beneficiile OTA au ajuns la 283 milioane de dolari (257 milioane de euro), o creştere de 10% faţă de 257 de milioane de dolari (233 milioane de euro) de anul trecut.

 Noile achiziţii au reprezentat o creştere de 6% a cifrei de afaceri. #shu#.

Noile achiziţii au reprezentat o creştere de 6% a cifrei de afaceri. Imagine Shutterstock.

Creştere semnificativă a afacerii Trivago

În datele din ultimul trimestru iasă în evidenţă creşterea cifrei de afaceri principale, cea a agenţiilor online, care a crescut cu 18% la 1,739 milioane de dolari (1.580 milioane de euro), în timp ce în cazul metasearch-ului Trivago, a crescut cu 27%, până la 176 de milioane de dolari (160 milioane de euro).

Cu toate acestea, în segmentul MICE, veniturile agenţiei Egencia au scăzut cu 3%, la 94 milioane de euro (85 de milioane de euro).

Cele mai recente achiziţii au contribuit cu 6% la creşterea vânzărilor, în timp ce veniturile din rezervările hoteliere au crescut cu 17% ca urmare a unei creşteri de 36% a nopţilor rezervate, în special datorită bunei performanţe a Hotels.com, parţial compensat de o scădere de 15% a veniturilor pe sejur (atribuită în principal impactului negativ al schimbului valutar).

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply