Expedia cumpără HomeAway cu 3.600 mil. €

Expedia a anunţat achiziţionarea a HomeAway cu 3.900 milioane de dolari (3.600 milioane de euro) în numerar şi acţiuni comune ale agenţiei online. Tranzacţia include toate brandurile portalului de închirieri de vacanţă.

Agenţia online menţine de doi ani un acord cu HomeAway, astfel încât clienţii lor pot găsi mai mult de 115.000 de anunţuri de închirieri pentru vacanţă.

Tranzacţia care aşteaptă aprobarea autorităţilor de concurenţă având în vedere volumul său mare, dar ambele companii speră să o poată finaliza în primul trimestru.

Aşa cum au explicat ziarului Hosteltur reprezentanţi ai centrului din Statele Unite, “noi considerăm că participarea noastră în spaţiul de închiriere sau apartamente de vacanţă este o evoluţie a liniilor noastre de produse. Ceea ce am observat despre închirierile de vacanţă este că s-a creat o nouă nişă de piaţă în industria călătoriilor. De fapt, închirierile de vacanţă ne oferă oportunitatea de a completa alte linii ale noastre de afacere; oferă o opţiune alternativă pentru turişti care le permite să exploreze şi apoi să le combine cu alte oferte de sejur pe care le oferă Expedia pot crea un pachet de călătorii complet personalizat”.

Expedia cumpără HomeAway cu 3.600 mil. €

Directorul executiv al Expedia Inc. Dara Khosroswshahi, a declarat că agenţia online observă de ceva timp creşterea rapidă al “spaţiului alternativ de cazare”, care reprezintă deja o afacere de 100.000 de milioane de dolari (aproximativ 92.000 milioane de euro), şi prin urmare, am lucrat în parteneriat cu HomeAway de mai bine de doi ani, “A aduce HomeAway în familia Expedia Inc. şi a adăuga brandurile sale lider la portofoliul nostru de branduri de călătorie mai de încredere este următorul pas logic”, a adăugat el.

Managerul OTA a declarat că “avem respect imens pentru echipa HomeAway şi a afacerii pe care au construit-o. Cu experienţa noastră în platforme globale puternice de tranzacţii şi instrumentele noastre de tehnologie lider în industrie, ne-am propus să lucrăm cu ei pentru a accelera mişcarea lor de la o piaţă o restrânsă spre un model tranzacţional online pentru a crea experienţe şi mai bune pentru audienţa globală a HomeAway şi propietarii şi managerii de mai mult de 1,2 milioane de propietăţi din întreaga lume”.

La rândul său, directorul său executiv HomeAway, Brian Sharples, a comentat că echipa este încântată să “se alăture familiei Expedia cu brandurile de turism lidere şi această mişcare pentru noi şi viitor luminos”. Managerul a indicat că a făcut o mişcare spre un model complet rezervabil online şi mai aproape de modelul tranzacţional în care Expedia are atâta experienţe.

“Suntem dornici de a beneficia de distribuţie, tehnologie şi expertiza Expedia, care ne va permite să oferim un produs şi mai bun şi experienţa de servicii pentru propietarii, managerii şi călătorii noştri. În acest sens, cred că mixul nostru cu Expedia va propulsa creşterea şi poziţia noastră de lider în industrie pentru mulţi ani de acum încolo”.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply