Clasamentul celor mai populare 10 branduri hoteliere de lux în 2015

Ritz-Carlton, deţinut de gigantul hotlier Marriott International, ocupă primul loc în clasamentul celor mai populare 10 branduri de lux în 2015 întocmit de firma de consultanţă britanică Luxury Branding, specializată în piaţa de lux. Cu toate acestea, surprinde că în clasament nu sunt incluse unele branduri consolidate în acest segment, cum ar fi Four Seasons Hotels & Resorts.

Acest clasament, cu rezultate neaşteptate în unele cazuri, pe baza unei analize independente a comentariilor a 2,25 milioane de călători în TripAdvisor, cel mai mare site de recenzii cu 375 milioane de vizitatori unici lunar, care evaluează pese 950.000 de hoteluri şi alte tipuri de cazare din întreaga lume. Iată principalele concluzii:

– Ritz-Carlton se află pe prima poziţie cu o largă marjă faţă de cel aflat pe locul al doilea, deosebit de impresionant având în vedere reţeaua sa mare de 90 de hoteluri şi 40.000 de angajaţi în întreaga lume.

– Branduri de lux “tradiţionale” cum ar fi Oberoi Hotels & ResortsRaffles Hotels & Resorts şi Shangri-La Hotels & Resorts domină topul 10. Aceste branduri clasice, în general, surclasează altele mai puţin conservatoare ca Firmdale, Edition Hotels şi Andaz. Aşa-numitele branduri lifestyle, inclusiv Morgans Hotel Group şi W Hotels, cad poziţii pentru a dispărea din top 50.

– Surprinde, de asemenea, ca unele branduri consolidate şi cunoscute pe piaţa să nu apară în acest top 10, cum ar fi Four Seasons Hotels & Resorts (13), The Peninsula Hotels (20), St. Regis (26) şi Waldorf Astoria Hotels & Resorts (50).

Ritz-Carlton se află pe primul loc în clasamentul realizat de firma de consultanţă Luxury Branding. 360b/ #shu#.

Ritz-Carlton se află pe primul loc în clasamentul realizat de firma de consultanţă Luxury Branding. 360b/ Imagine Shutterstock.

Studiul, unul dintre cele mai complete realizate despre acest segment, arată că reţelele sociale şi comercializarea pe Internet continuă să revoluţioneze rolul consumatorilor în aprecierea imaginii de brand, chiar şi pe piaţa de lux.

În acest sens, Pier Schimdt, fondatorul Luxury Branding, a subliniat faptul că “sectorul hotelurilor de lux, care în mod tradiţional era clasificat de organizaţiile din industrie, operatorii de turism şi publicaţiile specializate, se democratizează cu consolidarea TripAdvisor, şi alte site-uri similare, care permit utilizatorilor să acţioneze în calitate de critici şi comentatori în timp real”.

Schimdt a subliniat faptul că, în pofida percepţiei care există în industrie cum că clienţii din piaţa de lux nu scriu comentarii sau nu participă pe reţelele sociale, este clar că turiştii nativi digitali au încredere atât în propiile experienţe, cât şi în cele ale familiei şi prietenilor atunci când iau decizii cu privire la brand.

Brandurile de lux care urmează tendinţa comentariilor utilizatorilor şi răspund la ele în mod atent şi consecvent, mai degrabă decât impulsiv, pot construi o loialitate mai mare faţă de brand şi transparenţă în rândul clienţilor care se conectează astăzi la reţelele sociale, care se conectează astăzi la reţele şi chiar la cele potenţiale în viitor.

Acesta este topul 10 al celor mai populare branduri hoteliere de lux din lume în 2015:

  1. The Ritz-Carlton
  2. Oberoi Hotels & Resorts
  3. Raffles Hotels & Resorts
  4. Langham Hotels & Resorts
  5. Rocco Forte Hotels
  6. Dorchester Collection
  7. Capella Hotels & Resorts
  8. Park Hyatt
  9. Shangri-La Hotels & Resorts
  10. Armani Hotels & Resorts

 

Informaţia de referinţă este disponibilă pe Hotelmarketing.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply