Cinci tehnologii care vor avea un impact asupra industriei turismului în 2017

Flexibilitatea consumatorului la schimbările tehnologice din piaţă obligă brandurile să modifice în timp real structurile lor productive. Într-o cursă ameţitoare pentru a ieşi în evidenţă, compania Sabre realizează o fotografie instantanee a celor care vor fi unele dintre provocările tehnologice cu care se va confrunta în anul 2017 industria turismului.

Inovaţia a devenit unul dintre principalii piloni diferenţiatori în industria turismului. Competitivitatea vine din mâna unei calităţi determinate de inovare, precum şi cunoaşterea necesară în momentul reajustării structurii productive a afacerii, calitate cheie pentru sustenabilitatea în timp.

Compania Sabre prezintă un scenariu sub 5 tehnologii care vor modifica viitorul viitorul industriei turismului în următorul an.

Compania Sabre prezintă un scenariu sub 5 tehnologii care vor modifica viitorul viitorul industriei turismului în următorul an.

Din analiza realizată de Sabre reies cinci tehnologii emergente care s-ar putea impune în acest an şi care pot fi uşor extrapolate la industria turismului.

 

Realitatea virtuală este transformată în faza de inspiraţie, formarea şi divertismentul prin intermediul călătoriilor

Video-urile şi fotografiile bazate pe realitatea virtuală sunt capabile să inspire călătorii ajutându-i să experimenteze călătoriile ca şi cum ar fi acolo. Diferite modele de afacere profită deja de această tehnologie pentru a îmbunătăţi inmersiunea călătorului în experienţa turistului.

 

Interfaţe bazate pe mesagerie care permit o participare mai mare a clientului 

Interfaţele bazate pe mesagerie (IBMs) permit oferirea unui răspuns imediat clientului prin intermediul serviciilor şi ajutor. În acest fel, se poate combina interacţiunea umană cu sistemele de boţi, îmbunătăţind astfel iminentă şi soluţionarea oricărui tip de probleme care apar în timpul călătoriei. În plus, se optimizează comunicarea cu călătorul în procesele de planificare şi chiar se consolidează în momentul rezervării. A putea profita de boţi automatizând procesul poate permite personalului să dedice mai mult timp interacţiunilor cu o valoare mai mare şi de construire a relaţiilor cu utilizatorul.

 

Sisteme de management şi întreţinere între departamente

Transversalitatea afacerilor de turism ne obligă să cerem informatii complete pentru a lua cele mai bune decizii. A oferi posibilitatea accesului la date altor departamente, atât de evenimente în destinaţii cât şi de decizii luate în matrice, vor ajuta la oferirea unui serviciu mai bun. Trimiterea de fotografii şi video, informaţii în timp real, monitorizarea lucrărilor, consilierea personalizată, etc., trebuie să fie soluţii integrate în platforme ale structurii oricărei afaceri din domeniul turismului.

 

Datele furnizate prin senzori de locaţie de interior vor ajuta la îmbunătăţirea fluxului de călători şi personal

Balizele de proximitate, precum şi orice tip de senzor de locaţie în interioare, vor oferi informaţii de mare interes, cum ar fi situaţia călătorului din interiorul hotelului sau utilizarea resurselor turistice în destinaţie. Analiza datelor obţinute prin aceşti senzori vor oferi rezultate şi îmbunătăţiri care afectează în mod direct fluxul fiecărui profil implicat în afacere. Aceste rezultate se pot traduce uşor în soluţii de calitate cât şi în previziuni de când şi unde se mişcă personalul, evitând astfel blocajele. Analiza datelor obţinute de aceşti senzori. Tehnologia ne oferă posibilitatea de a răspunde în mod eficient la cererea clienţilor în medii mari, cum ar fi aeroporturi şi hoteluri.

 

Interfeţele de voce cresc eficienţa în relaţia companie/călător

Interfeţele de voce furnizează un acces la informaţii eficiente prin intermediul sistemelor care nu necesită utilizarea mâinilor pentru a interacţiona. Aceste soluţii sunt utilizate într-un număr mare de platforme. Şi nu este atât de rar să găseşti clientul navigând prin căutarea vocală pe Google sau lăsând mesaje de voce prietenilor lor pe Whatsapp. S-a generat o aşteptare în creştere din partea călătorului atunci când accesul la informaţii care nu mai depinde de formula definită şi unde vocea se impune ca şi canal de acces. Companiile de turism au nevoie să studieze modul de a face conţinutul accesibil prin intermediul vocii, precum şi pasii urmaţi pentru a ajuta personalul la îndeplinirea sarcinilor mai eficient.

În ziua de azi, este convenabil să se analizeze conceptul de inovaţie şi să o perceapă mai mult ca o oportunitate şi standardizate pentru toate tipurile de buzunare şi care nu ne obligă să realizăm o investiţie excesivă, cu excepţia cazului în care avem nevoie de ceva foarte personalizat. În 2017 va trebui să identificăm căile de reajustare în cadrul afacerii noastre pentru a răspunde la aceste nevoi. Conversia acţiunilor săi trebuie să meargă cel puţin la aceeaşi viteză ca cea a pieţei noastre.

 

Informaţii extrase din raportul Emerging Technology in Travel 2017

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply