Cinci OTA conduc clasamentul celor mai bune experienţe multicanal

Un total de cinci agenţii online conduc clasamentul experienţei digitale multicanal elaborat de eDigital Research, care analizează serviciul a 18 branduri digitale prin intermediul PC-urilor, telefoanelor mobile şi aplicaţiilor.

Clasamentul este condus de Booking.com, care ocupă primul loc şi obţine cel mai bun punctaj în ceea ce priveşte instrumentele şi facilităţilor oferite utilizatorilor de calculatoarelor. Principalele puncte forţe ale OTA sunt oferirea de imagini de înaltă calitate şi informaţii foarte complete despre hoteluri, precum ăi claritatea cu privire la preţuri şi faptul că procesul poate fi finalizat în câţiva paşi.

Cu toate acestea, cea care ocupă al doilea loc Hotels.com, oferă cea mai buna experienţă pe aplicaţiile sale, în care iasă în evidenţă prin design şi usurinţa de utilizare. Al treilea loc este pentru Laterooms. Studiul agenţii atenţia cu privire la faptul că acestea sunt site-urile specializate în rezervări hoteliere cele mai apreciate de către utilizatori.

Al patrulea loc este pentru Expedia si al cincilea pentru eBookers, filiala europeană a Orbitz.

Cinci OTA conduc clasamentul celor mai bune experienţe multicanal

Următoarele poziţii sunt distribuite între unele lanţuri hoteliere şi companii aeriene. Potrivit studiului, în general, experienţa digitală a utilizatorilor în căutările sale se îmbunătăţeste considerabil faţă de ediţiile. Cu toate acestea, usurinţa operaţiunilor prin telefonul mobil şi aplicaţiile rămân încă în urmă în comparaţie site-urile mai stabilite, deşi se observă că brandurile mari au indentificat în mod clar că există în continuare nevoia de a optimiza platformele pentru rezervările mobile. Calitatea procesului iniţial de căutare rămâne principala provocare.

 

Puteţi consulta studiul complet în PDF-ul ataşat.

pdf_image  eTravel Multichannel Benchmark September 2014

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply