Shadow

Cinci elemente cheie pentru a atenua lipsa de personal în hoteluri

McKinsey & Company, într-un context determinat de deficitul de personal din industria hotelieră, a analizat peisajul actual al sectorului turistic și a identificat cinci tendințe globale cu care companiile hoteliere pot face față deficitului de forță de muncă și garantează astfel achițizia, recalificarea și reținerea talentului calificat în sector. 

 

Digitalizarea, flexibilitatea, actualizarea cunoștințelor, alinierea la criteriile ESG (de mediu, social și guvernanță) și igienă sunt, conform raportului menționat anterior, cele cinci aspecte vitale pentru a ajuta sectorul să facă față actualei deficite de forța de muncă și să se asigure că are suficient talent pentru viitor. 

 

Sectorul turismului, după cum a subliniat Javier Caballero, partener la McKinsey & Company, „ca și restul industriilor de care depinde economia, solicită din ce în ce mai mulți profesioniști cu noi competențe și abilități adaptate momentului. Este posibil ca industria opsitalității să fie nevoită să îmbrățișeze noi moduri de lucru

 

1. –Digitalizarea este, potrivit lui McKinsey, una dintre tendințele care pot revoluționa modul de atragere, formare, gestionare și reținere a angajaților din sector, ale căror standarde se transformă cu aspecte precum tehnologiile digitale, analiza datelor sau automatizarea, printre altele. 

 

2. –Flexibilitate: Căutare de oferte de locuri de muncă cu oportunități de lucru la distanță, a crescut cu 360% între iunie 2019 și iunie 2021 la nivel global, astfel încât flexibilitatea și oportunitatea de a aceste modele de muncă hibridă se conturează că unul dintre principalele aspecte cele mai solicitate de profesioniștii din sector. 

 

3. –Actualizarea cunoștintelor: Companiile hoteliere se confruntă cu oportunitatea de a oferi angajaților un parcurs de carieră prin diverse oportunități de dezvoltare, aspect care poate îmbunătăți abilitățile lucrătorilor și capacitatea acestora de a rezolva probleme. 

 

4.-Alinierea la criteriile ESG: Conștientizarea angajaților cu privire la aceste criterii, care sunt din ce în ce mai relevante în societate, a forțat companiile de sector să alinieze aceste aspecte cu cultura lor. 

 

5. –Igiena: În fine, deși absența restricțiilor este în creștere, reglementările și protocoalele de igienă sunt aspecte care pot determina dobândirea de talent calificat pentru industria hotelieră. 

 

„Companiile hoteliere care doresc să prospere în viitor trebuie să se adapteze la schimbare și să exploreze modalități de a îmbunătăți abilitățile angajaților și angajamentul față de companie. Unul dintre punctele principale de acțiune trebuie să aibă un impact asupra capacității de a răspunde principalelor preocupări ale profesioniștilor”, a subliniat McKinsey. 

 

Axa de atracție pentru angajați

Pe măsură ce cererea și redresarea sectorului avansează, companiile hoteliere au posibilitatea de a acționa ca o axă de atracție pentru angajați, a căror pregătire și set de abilități sunt esențiale pentru a garanta nivelurile ridicate de servicii care sunt cerute în sector. 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.