Shadow

Cele opt tendințe turistice care se pot observa din redresarea pieței chineze

Bernardo Cabot, vicepreședinte al Meliá Hotels International pentru Asia-Pacific, a prezentat cele opt tendințe turistice post-COVID care apar după începutul recuperării pieței chineze, confirmate în sărbătorirea Săptămânii de Aur, în care s-au înregistrat 79% dintre turiștii și 69% din veniturile din anul precedent. Cabot a participat la ce-a dea zecea Conferință Internațională de Turism și Ospitalitate între China și Spania, organizată de școlile și institutele de turism din Shanghai și Universitatea de Tehnologie din China de Sud, împreună cu Universitatea din Insulele Baleare (UIB) și Universitatea Autonomă din Barcelona

 

La începutul recuperării în China se observă apariția unui consumator care își redescoperă țara, așa cum a constatat Bernard Cabot, care nu prevede o recuperarare a călătoriilor transnaționale înainte de al treilea semestru al anului 2021 în regiune, în timp ce pentru călătoriile pe distanțe lungi trebuie așteptat până la sfârșitul anului. 

 

Dar nu este singura schimbare care s-a produs la consumatorul chinez după depășirea pandemiei care, în cuvintele executivului Meliá, „trăiește mai bine, vrea să aibă mai puțini copii și să trăiască mai mult”. La acestea se adaugă „un număr tot mai mare de transferuri către orașe mijlocii și o creștere a clasei de mijloc„. 

Imagine din prezentarea lui Bernardo Cabot, vicepreședinte Meliá pentru Asia-Pacific, la cea de-a zecea Conferință Internațională de Turism și Opsitalitate, China-Spania.

 

Acest nou consumator trăiește într-un nou scenariu, așa cum s-a reflectat într-un studiu realizat în acest sens de PwC, care se caracterizează prin consumul urban din orașele mijlocii ca o nouă tendință de dezvoltare; evoluția platformelor digitale; reconfigurarea lanțului de aprovizionare la un mod C2M (Consumer to Manufacturer); schimbarea „inexorabilă” la consumul online, deoarece totul va fi digital și cât mai contactless posibil; noul domeniu de oportunități pe care îl deschide Generația Z; și ponderea tot mai mare a durabilități activității, care „va câștiga relevanță în China în viitor”

 

Săptămâna de Aur din 2020 ne-a permis, de asemenea, să anticipăm opt tendințe care vor modela piața turismului în era post-COVID:

1. – Turism de familie.

2. – Călătorii pe distanțe lungi, dar în interiorul țării, lucru posibil pe teritorii mari precum China.

3. – A face turism în orașul de rezidență.

4. – Călătorii în orașe secundare.

5. – Călătorii de grup private și exclusive de înaltă calitate. 

6. – Călătorii generațiilor mai tinere

7. – Noi obiceiuri de călătorie, cum ar fi profliferarea rezervărilor, tarife hoteliere de doar cazare, etc. 

8. – Călătorii rutiere si cu vehicul privat. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.