Cele mai populare destinaţii pentru agenţiile şi turoperatorii germani în 2014

Spania şi-a consolidat poziţia de cea mai populară destinaţie din străinătate pentru turoperatorii germani în 2014, în timp ce învinşii acestui an au fost Egipt şi Thailanda, care au văzut cum numărul de clienţi s-a redus semnificativ.

Acest lucru a fost afirmat de asociaţia DRV, care tocmai a finalizat convenţia sa anuală, care a avut loc de această dată la Abu Dhabi.

Printre destinaţiile care au crescut cel mai mult în 2014 ies în evidenţă Grecia, Tunisia şi Insulele Canare, precum şi destinaţii de distanţă lungă  precum Cuba, Republica Dominicană şi Mexic. Cu toate acestea, preşedintele DRV, Norbert Fiebig, a asigurat că nici o altă destinaţie nu a crescut la fel de mult ca Grecia, care resuşeşte acest lucru pentru al doilea an consecutiv.

 Noul preşedinte al DRV, Norbert Fiebig.

Noul preşedinte al DRV, Norbert Fiebig.

În cazul îmbunătăţirii cererii pentru Caraibe, asociaţia o atribuie modernizării şi hotelurilor noi, astfel încât gama largă de ofertă şi valoarea oferită conving consumatorii germani. De asemenea, a avut o uşoară creştere pentru Turcia şi Emiratale Arabe Unite.

 

O cifră de afaceri de 25.800 mil. €

Fleibig a anunţat în timpul convenţiei ca turoperatorii germani au observat o creştere a cifrei lor de afaceri de 2%, ajungând la 25.800 milioane de euro. Întreaga piaţă, în ansambul ei, s-a îmbunătăţit, în special vânzările produselor de croazieră.

Preşedintele DRV a semnalat că acest rezultat este un triumf faţă de multitudinea de factori împotriva pe care le-a avut turismul în timpul anului, cum ar fi criza din Ucraina, Egipt, Israel, Siria şi Irak, urgenţa cauzată de Ebola în Africa, la care s-au adăugat grevele piloţilor şi a operatorilor de tren în Germania. În timp ce, Cupa Mondială a întârziat vânzările de călătorii, de obicei rezervate în avans în această piaţă, şi a provocat ulterior un colaps cu probleme de capacitate.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply