Asia va ajunge la o capacitate de 2,2 milioane de pasageri de croazieră în 2015

Din 2013, capacitatea de pasageri de croazieră în Asia a crescut cu 20% şi este de aşteptat să ajungă la aproape 2,2 milioane în 2015.

Asociaţia Internaţională a Liniilor de Croazieră (CLIA) a publicat rezultatele studiului cu privre la tendinţele Industriei de Croazieră din Asia, care dezvăluie că industria din Asia se confruntă cu o creştere de două cifre în ceea ce priveşte barcile, pasagerii şi porturi. Pe baza rezultatelor, CLIA a identificat principalele tendinţe ale Industriei de Croazieră din Asia.

Capacitatea de a transporta pasagerii continuă să crească cu prezenţa navelor noi şi cu o mărime mai mare în regiune. Regiunea asiatică a avansat rapid spre a patra poziţie în desfăşurarea capacităţii călătorilor, egalând Australasia.

Acestea sunt câteva dintre tendinţele indicate de CLIA:

Creşterea pasagerilor asiatici. Cu creşterea capacităţii vapoarelor, asiaticii călătoresc mai mult decât oricând. Companiile de croazieră au primit aproximativ 1,4 milioane de pasageri asiatici în 2014, reprezentând o rată de creştere de 34% din 2012.

Creşterea pasagerilor de croazieră chinezi. Din 2012 până în 2014, numărul de pasageri chinezi au crescut cu 79% pe an. În 2014, 697.000 din pasageri au venit în principal din China, o cifră care este aproape similară cu cea a totalului din celelalte pieţe asiatice (701.000).

Numărul de pasageri de croazieră chinezi va creşte cel mai mult.  #shu#.

Numărul de pasageri de croazieră chinezi va creşte cel mai mult. Imagine Shutterstock.

Pasageri de croazieră sub 40 de ani. Generaţia chineză “Y” – cu vârste sub 35 de ani – este cea care face cele mai multe excursii în străinătate, conform statisticilor World Tourism Cities Federation (WTCF). Industria de croazieră face cunoscută această tendinţă. În ceea ce priveşte cele mai mari pieţe de croazieră (China, Malaezia, Indonezia şi Filipine), mai mult de 4 din 10 pasageri erau mai tineri de 40 de ani.

Mai multe nave de croazieră în Asia. În acest an, 52 din navele de croazieră vor opera în Asia, reprezentând o creştere anuală de 10% din 2013. Numărul de croaziere şi călătoriile de distanţă lungă din regiune au crescut, de asemenea, cu 1.065 de ieşiri programate în acest an, reprezentând o creştere de peste 11% pe an. A avut loc, de asemenea, o creştere semnificativă a numărului de zile în care navele de croazieră sunt operative, de 4.307 de zile în 2013 la 5.824 de zile în 2015.

A descoperi în primul rând Asia. Deşi turismul asiatic se extinde la nivel mondial, studiul arată că pasagerii de croazieră asiatici doresc în primul rând să exploreze destinaţiile din Asia. Mai mult de nouă din zece din aceşti turişti (91%) au navigat pe o croazieră în Asia. Restul de 9% a optat pentru destinaţii din afara regiunii, în principal Europa, urmată de Alaska şi Caraibe.

Proliferarea porturilor. Regiunea include peste 168 de destinaţii din 18 ţări, ceea ce face călătoria de croazieră să fie una dintre cele mai simple moduri de a descoperi tot ceea ce Asia oferă. Incorporarea de noi porturi de-a lungul Asiei este o veste mare pentru călători, dar şi pentru economiile locale. Cu o creştere de 34% în escale portuare din 2013, companiile de croazieră atrag mai mulţi vizitatori către destinaţiile din Asia, ceea ce reprezintă un impact direct în creşterea economică din regiune. Japonia conduce clasamentul cu 646 de escale în porturi programate pentru 2015, urmată de Malaezia (cu 580), Coreea de Sud (cu 377), Singapore şi Thailanda (cu 374 fiecare).

Rute scurte. În funcţie de piaţă, mulţi asiatici au concedii limitate. Prin urmare, rutele de croazieră mai scurte sunt preferate de clienţii asiatici. Astfel, în 2014, 48% din pasagerii asiatici au ales itinerarii de între 4 şi 6 zile, în timp ce 38% a ales croaziere de între 2 şi 3 nopţi, şi doar 12% a ales traseele de între 7 şi 13 nopţi.

Atragarea călătorului asiatic. Companiile de croazieră au recunoscut necesitatea de a aduce cele mai bune nave şi instalaţii în regiune. Noile oferte la bord, adaptate pentru pasagerii asiatici, incorporează activităţi pentru toţi membrii familiei, magazine high-end şi meniuri adaptate pentru a include bucătăria locală şi regională.

“Este interesant faptul că, pentru prima dată, cunoaştem adevărata dimensiune a pieţelor emergente asiatice şi suntem capabili să extindem cunoştintele noastre de creştere şi potenţialul industriei din Asia”, a semnalat Adam M. Goldstein, Preşedintele Global al CLIA. “2015 va fi un an care va rumpe recorduri în Asia cu mai mulţi pasageri de croazieră în regiune decât oricând. Industria răspunde oferind mai multe croaziere cu experienţe adaptate pasagerilor asiatici, seducând în acelaşi timp călătorii internaţionali cu un mod simplu de a vizita colecţia fascinantă de destinaţii pe care le are Asia”.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply