Apple vrea să revoluţioneze din nou turismul

Lansarea Apple Watch la data de 24 de aprilie nu va prinde nepregătită industria turismului. Lanţurile hoteliere şi companiile aeriene au deja pregătite aplicaţii propii pentru acest nou dispozitiv, înconjurat încă de multă incertitudine cu privire la dacă va fi un succes sau eşec.

Adevărul este că noul pas al lui Apple spre tehnologia wearable a creat o mare aşteptare.

Şi asta chiar dacă ceasurile cu sistem Android au fost lansate pe piaţă cu luni în urmă şi sunt mai ieftine: 200 de euro în medie, faţă de 350 cât va costa cel mai ieftin Apple Watch.

În orice caz, aceste noi ceasuri inteligente sunt o prelungire a smartphone-ului, deoarece acestea trebuie să fie sincronizate cu telefonul utilizatorului pentru a se conecta pe Internet, să primească notificări, etc.

Dimensiunea redusă a ecranului sau poate fi un handicap. Cu toate acestea, pentru a primi unele notificări şi anunţuri pe încheietura mâinii, precum şi a consulta şi/sau a arăta anumite date, pot fi mult mai practic şi rapid în comparaţie cu un smartphone.

Va revoluţiona din nou Apple turismul aşa cum a făcut în anul 2007, atunci când a lansat primul iPhone?

 

O utilizare mai rapidă a tichetelor de îmbărcare

Aşa cum explică easyJet, “Apple Watch a fost proiectat pentru a oferi notificări personalizate ale pasagerilor”.

Şi în acest sens, “mai mulţi experţi din industrie cred că una dintre cele mai interesante aspecte mai interesante ale acestui noi tehnologii mobile va fi capacitatea sa de a oferi utilizatorilor informaţii cheie de un mod mai accesibil şi mai uşor“, aşa cum adaugă compania aeriană.

Astfel, ceasul va fi conectat cu aplicaţia easyJet, care va furniza pasagerului informaţii personalizate despre zbor în timp real.

“Una dintre rpincipalele beneficii ale acestei aplicaţii va fi tichetul de îmbărcare cu sistemul Passbook, care va fi utilizarea sa mai rapidă şi convenabilă în jurul aeroportului”, explică easyJet.

Instrumentul Glances o altă caracteristică importantă a Apple Watch, va informa şi aminti pasagerilor informaţii cheie cu privire la călătoria lor.

Acesta va include informaţii înainte de plecarea sa, detalii cu ale check-in-ului, informaţii cu privire la schimbul valutar, prognoza meteo a destinaţiei sale şi starea zborului în timp real, bazându-se pe instrumentul de monitorizare Flight Tracker a easyJet.

Glances chiar va arăta pasagerului cel mai bun moment pentru urca în avion cu o funcţie importantă de numărătoare inversă. Aceste notificări vor fi trimise direct dispozitivului şi utilizatorul le va primi cu o atingere moale pe încheietura mâinii.

Pasagerii vor putea, de asemenea, Twitter şi publică pe Facebook diferitele etape ale călătoriei sale direct de pe ceasul său.

Lanţurile hoteliere

La rândul său, aplicaţia grupului hoteleir Accor pentru Apple Watch va funţiona ca o “prelungire a aplicaţiei smartphone-urilor”, aşa cum informează acest lanţ hotelier.

Astfel, clienţii vor putea fi informaţi cu privire la e-check in; accesa informaţii cu privire la rezervările lor (data sosirii, numărul de nopţi de hotel, numărul de persoane); a avea informaţii cu privire la servicii de hotel (wifi gratuit, parcare, spa, piscină); accesarea hărţilor interactive, itinerarii pentru a ajunge la hotel, informaţii meteo …

În timp ce, lanţul hotelier Starwood a anunţat că aplicaţia sa pentru ceasul Apple va permite utilizarea acestui dispozitiv ca cheie a camerei, fără a fi nevoie de a se opri la recepţie.

Între timp, Marriott International va permite ca Apple Watch să poată fi utilizat pentru a plăti la recepţia hotelurilor sale, deoarece va fi sincronizat cu sistemul Apple Pay.

Alte companii ale industriei turismului care au pregătit aplicaţii specifice pentru Apple Watch sunt agenţia online Expedia şi serviciul de închiriere de maşină cu şofer Uber.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply