Shadow

American Express GBT va cumpăra unitatea de călătorii corporative de la Expedia

American Express Global Business Travel (GBT) a făcut o ofertă pentru achiziționarea Egencia, divizia de călătorii corporative a Expedia Group. Cu platforma Egencia, considerată o companie lider în managementul călătoriilor de afacerile digitale și cu instrumentul NEO al GBT, compania se asigură că va fi în măsură să dezvolte cele mai bune soluții pentru viitorul călătoriilor de afaceri. 

Ca parte a acestei tranzacții, grupul Expedia va deveni acționar și va semna un acord comercial strategic pe termen lung cu GBT, care va continua să investească în brandul Egencia, echipamentele și tehnologia sa.

Paul Abott, CEO-ul GBT, a comentat. „Strategia noastră de a oferi clienților de o ofertă de neegalat, cu cele mai bune soluții pentru fiecare segment ale călătoriilor de business pe care le gestionăm. Cu Egencia am primi o platformă digitală de top din industrie pentru managementul călătoriilor corporative”. 

El a subliniat, de asemenea, că Egencia, la rândul său, va deveni mai puternică cu tehnologia GBT complementară și adăugată, capacitățile sale și conținutul de ultima generație. „Acest lucru ar crea noi oportunități pentru companiile noastre clienți, atât multinaționale cât și mijlocii și mici, pentru principalii noștri furnizori și pentru echipele formate din ambele companii”.

Împreună, GBT și Egencia ar oferi soluții complete clienților din toate segmentele de călătorii de business. Combinarea Egencia cu platforma Supply MarketPlace (SMP) a GBT, ar forma una dintre cele mai complete surse de conținut de călătorii de business, oferind clienților cele mai multe opțiune și furnizorilor un acces la un număr mai mare de călătorii de business.

În plus, atât platforma Egencia cât și instrumentul NEO al GBT, compania ar fi în măsură să dezvolte cele mai bune soluții pentru viitorul călătoriilor de business. 

Președintele Expedia Business Services, Ariane Gorin, a subliniat că Expedia Group încearcă să-și simplifice activitatea și să fie lider în toate segmentele pe care le operează. „Combinarea soluțiilor de top ale GBT cu tehnologia excelentă și echipa Egencia ar contribui la crearea celor mai bune oferte de gestionare a călătoriilor de business din lume pentru clienți și furnizori”.

De asemenea, a adăugat că un acord pe termen lung pentru o îmbunătățire substanțială a ofertei de cazare, cu Expedia Partner Solutions (EPS) ar îmbunătăți platforma Supply MarketPlace a GBT și va promova obiectivul Expedia Group de a promova afacerea de companii în întregul ecosistemul.

Acordul de achiziție este supus consultării Egencia și a Grupului Expedia cu diferiți reprezentați ai angajaților săi, precum și condițiile obișnuite ale acordului de cumpărare, inclusiv aprobarea de reglementare.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.